AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Hvordan gikk det? Anonymkode: 379ce...b56
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Så bra som du kan tenke deg, han gjorde samme igjen Anonymkode: df56b...f8f 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så bra som du kan tenke deg, han gjorde samme igjen Anonymkode: df56b...f8f Hvordan relasjon hadde dere og hva var grunnen hans til å be om ny sjanse? Påstod han at han hadde endret seg og gjort en feil? Anonymkode: 379ce...b56
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Nei, aldri. Jeg har opplevd noen ganger å bli dumpet, og alle gangene har de kommet tilbake, angret og trodd at vi skulle bli sammen igjen. Men det har ikke skjedd. Til det har jeg for mye selvrespekt. Dumper du meg, så har du tabbet deg ut på livstid. Anonymkode: 082d3...88a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan relasjon hadde dere og hva var grunnen hans til å be om ny sjanse? Påstod han at han hadde endret seg og gjort en feil? Anonymkode: 379ce...b56 Vi møttes ved at han tok kontakt på byen, dette var for mange år siden og lenge før sosiale medier. Vi utvekslet telefonnummer og smset og ringte hverandre daglig. Møttes, hadde sex og alt, men han var usikker. Så får jeg sms om at han ikke klarer mer, det ble for mye. 2 mnd etterpå får jeg sms om hvor mye han angrer, at han tok feil, han savner meg osv. Jeg fallt rett for det og pån igjen var vi, 3 uker etter det ny sms om at han likevel ikke orka. Da skifta jeg nummer. Anonymkode: df56b...f8f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, aldri. Jeg har opplevd noen ganger å bli dumpet, og alle gangene har de kommet tilbake, angret og trodd at vi skulle bli sammen igjen. Men det har ikke skjedd. Til det har jeg for mye selvrespekt. Dumper du meg, så har du tabbet deg ut på livstid. Anonymkode: 082d3...88a Så flink og sterk du er! Skulle ønske det var så lett for meg også men er redd for å ikke finne noen andre jeg kommer like bra overens med (jeg er over 40 og barnløs) Han skylder på psykiske problemer for at han fadet ut kontakten og sier det var en tabbe Anonymkode: 379ce...b56
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vi møttes ved at han tok kontakt på byen, dette var for mange år siden og lenge før sosiale medier. Vi utvekslet telefonnummer og smset og ringte hverandre daglig. Møttes, hadde sex og alt, men han var usikker. Så får jeg sms om at han ikke klarer mer, det ble for mye. 2 mnd etterpå får jeg sms om hvor mye han angrer, at han tok feil, han savner meg osv. Jeg fallt rett for det og pån igjen var vi, 3 uker etter det ny sms om at han likevel ikke orka. Da skifta jeg nummer. Anonymkode: df56b...f8f Okei takk for at du deler! Jeg hadde nok vært veldig skeptisk i et sånt tilfelle som ditt, å møtes på byen er ofte useriøst og det er typisk at de kommer tilbake bare fordi de vil ha tilgang på sex igjen. Jeg vet jo ikke 100% om det bare er det fyren "min" vil heller, men vi datet seriøst i flere måneder. Restauranter, teater, hoteller, kunstutstillinger, følte vi kom dypt inn på hverandre og kunne blitt et bra par Anonymkode: 379ce...b56
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Ja, og han slo opp igjen. Nå er jeg beintøff når noen kommer krypende tilbake, uansett hvor mye jeg har lyst sier jeg at jeg har gått videre og så prater jeg ikke mer med vedkommende. Aldri ta tilbake noen som har dumpet deg Anonymkode: b9cea...a5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Okei takk for at du deler! Jeg hadde nok vært veldig skeptisk i et sånt tilfelle som ditt, å møtes på byen er ofte useriøst og det er typisk at de kommer tilbake bare fordi de vil ha tilgang på sex igjen. Jeg vet jo ikke 100% om det bare er det fyren "min" vil heller, men vi datet seriøst i flere måneder. Restauranter, teater, hoteller, kunstutstillinger, følte vi kom dypt inn på hverandre og kunne blitt et bra par Anonymkode: 379ce...b56 Den gangen var det jo slik man møtte folk før internett vet du. Anonymkode: df56b...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, og han slo opp igjen. Nå er jeg beintøff når noen kommer krypende tilbake, uansett hvor mye jeg har lyst sier jeg at jeg har gått videre og så prater jeg ikke mer med vedkommende. Aldri ta tilbake noen som har dumpet deg Anonymkode: b9cea...a5a Jeg er imponert over hvor sterke dere er og syns det er forbilledlig! Har dere stor pågang av bra menn som sjekker dere opp? Tror kanskje det ville vært lettere da, men jeg liker noen omtrent en gang i tiåret.. Er ufør og gammel så heller ikke noe catch og er redd jeg må ta det jeg får men fortjener ikke å bli lekt med en gang til Anonymkode: 379ce...b56
Eloise12345 Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan gikk det? Anonymkode: 379ce...b56 Jeg gjorde det i sin tid. Dette var kun en date da. Det endte med at jeg ble avvist på ny. Derfor: ingen anbefaling.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er imponert over hvor sterke dere er og syns det er forbilledlig! Har dere stor pågang av bra menn som sjekker dere opp? Tror kanskje det ville vært lettere da, men jeg liker noen omtrent en gang i tiåret.. Er ufør og gammel så heller ikke noe catch og er redd jeg må ta det jeg får men fortjener ikke å bli lekt med en gang til Anonymkode: 379ce...b56 Jeg var omsvermet og forelsket meg lett, så det kan ha hatt en medvirkende årsak. Ikke godt å si. Jeg reflekterte ikke over det da. Men jeg var veldig bevisst min egen verdi. Noe jeg for så vidt er ennå, selv om jeg har vært gift i mange år. Fordelen med det er at jeg er trygg på meg selv og på min mann og er aldri sjalu. Anonymkode: 082d3...88a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er imponert over hvor sterke dere er og syns det er forbilledlig! Har dere stor pågang av bra menn som sjekker dere opp? Tror kanskje det ville vært lettere da, men jeg liker noen omtrent en gang i tiåret.. Er ufør og gammel så heller ikke noe catch og er redd jeg må ta det jeg får men fortjener ikke å bli lekt med en gang til Anonymkode: 379ce...b56 Blir ofte sjekket opp men dessverre blir jeg veldig sjeldent forelsket, så da er det kjipere å måtte avvise de som vil ha meg tilbake. Men jeg tenker slik at smerten ved å si nei er minere enn smerten jeg følte da jeg ble dumpet for andre gang, rett etter vi hadde kjøpt leilighet sammen. Angret på at jeg var så dum at jeg ga en ny sjanse og den angeren jeg har for de gangene jeg har vært naiv er det som holder meg sta og hard. Og du fortjener å være lykkelig selv om du ikke er en supermodell på tyve. Ikke snakk deg selv ned å ta til takke, da har du det faktisk bedre alene! Anonymkode: b9cea...a5a 3
Antiviruset Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir ofte sjekket opp men dessverre blir jeg veldig sjeldent forelsket, så da er det kjipere å måtte avvise de som vil ha meg tilbake. Men jeg tenker slik at smerten ved å si nei er minere enn smerten jeg følte da jeg ble dumpet for andre gang, rett etter vi hadde kjøpt leilighet sammen. Angret på at jeg var så dum at jeg ga en ny sjanse og den angeren jeg har for de gangene jeg har vært naiv er det som holder meg sta og hard. Og du fortjener å være lykkelig selv om du ikke er en supermodell på tyve. Ikke snakk deg selv ned å ta til takke, da har du det faktisk bedre alene! Anonymkode: b9cea...a5a Helt enig! Man gir noen en sjanse på dette området. Aldri gi noe mer en det. For det ender aldri godt. Bedre å være alene, en å ta til takke med noen som avviser deg, kommer tilbake til deg fordi de ikke finner noe bedre der og da. For det er alltid det som er årsaken. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er imponert over hvor sterke dere er og syns det er forbilledlig! Har dere stor pågang av bra menn som sjekker dere opp? Tror kanskje det ville vært lettere da, men jeg liker noen omtrent en gang i tiåret.. Er ufør og gammel så heller ikke noe catch og er redd jeg må ta det jeg får men fortjener ikke å bli lekt med en gang til Anonymkode: 379ce...b56 Du vet det er et annet alternativ enn å ta til takke med søppel? Være alene. Anonymkode: df56b...f8f 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 Dårlig. Har vært med 2 mann 3 ganger hver. De var like kjip hver gang, så i retrospektiv hadde det vært bedre å aldri treffe noen av dem. Anonymkode: 5f76f...6b5 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 Jeg var sånn før, kunne gi menn som datet meg flere sjanser om de ditcha meg og kom tilbake, men den tid er historie. Har aldri gått bra, og om det er et ekstraordinært tilfelle bør det ligge ekstremt gode forklaringer til grunn, for å si det sånn. Men helst ikke. Anonymkode: 066f7...cb6 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #18 Skrevet 29. mars 2023 Caca 1 1/2. Var sammen med en fyr for 4-5 år siden. Vi hadde det veldig fint. Plutselig en dag dumpet han meg, uten noen forklaring. Blokket meg fra alle sosiale media. Klarte aldri helt å glemme han. I fjor matchet vi på Tinder igjen. Startet umiddelbart å chatte osv. Planla at vi skulle møtest. (Han bor 4 timer unna). Hadde avtalt dag osv. Plutselig sluttet han å svare meg. Jeg sendte han noen meldinger uten å få svar. Så da gadd ikke jeg å bry meg mer, etter noen uker tok han kontakt igjen. La skylden på jobb. Jeg skjønte såpass at jeg var nok bare ett alternativ for han. Så jeg sa til han at jeg har såpass selvrespekt for meg selv, at jeg skal aldri være ett alternativ i noens liv. Ønske han lykke til videre. Har ikke hørt noe siden Anonymkode: 95979...c13 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #19 Skrevet 29. mars 2023 Jada, og jeg ble dumpet igjen... Anonymkode: bf25a...538
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #20 Skrevet 29. mars 2023 Han ville ha pause da det var følelsesmessig friksjon. Etter to ganger der jeg tok han tilbake sa jeg at om han pauser igjen var forholdet over. Slik gikk det. Han prøvde seg siden etter tre år da jeg gikk ut av et annet forhold. Da mente han at jeg hadde ghostet han siden jeg ikke hadde holdt kontakten. Da sa jeg at det var på tide å takke for meg fullstendig og blokkerte alle direkte kommunikasjonskanaler. Anonymkode: 76bb4...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå