Gå til innhold

Fisting og kobberspiral.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe fare for at spiralen kan bli dratt ut ved fisting, eller skal det være trygt?

Anonymkode: ed7e2...9fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel... om neven knyttes rundt trådene så ja... den blir ikke så lett dratt ut 

Anonymkode: 3d35c...bf4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel... om neven knyttes rundt trådene så ja... den blir ikke så lett dratt ut 

Tviler på at hånden blir knyttet rundt tråden, tråden ligger godt inntil veggen. Gynekologen sa han hadde opplevd at spiralen hadde blitt dratt ut med en tampong, så ble litt bekymret for at fisting er et no go da.

Sofakona skrev (3 minutter siden):

Trygt

😀👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tviler på at hånden blir knyttet rundt tråden, tråden ligger godt inntil veggen. Gynekologen sa han hadde opplevd at spiralen hadde blitt dratt ut med en tampong, så ble litt bekymret for at fisting er et no go da.

😀👍🏻

Ah jeg fikk mine klippet så var det ingen fare med tamponger, kanskje du kan få dine klippet og

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ah jeg fikk mine klippet så var det ingen fare med tamponger, kanskje du kan få dine klippet og

Hvor korte tråder har du? Vil ikke at mannen skal bli stukket på penis. Fått høre at trådene ikke skal stikke, men noen ganger stikker de meg på innsiden, og det er skikkelig ubehagelig😂

Og kan fastlegen klippe trådene selv om det ikke var legen som satte den inn?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor korte tråder har du? Vil ikke at mannen skal bli stukket på penis. Fått høre at trådene ikke skal stikke, men noen ganger stikker de meg på innsiden, og det er skikkelig ubehagelig😂

Og kan fastlegen klippe trådene selv om det ikke var legen som satte den inn?

Veldig korte, de stakk ham på penis noe så inn i hampen så jeg fikk en rask time hos første beste lege og hun klippet de så korte at en fortsatt får de  greit ut igjen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Fisting kan forskyve spiraler litt pga trykket, men det er ikke vanlig (i den grad fisting er «vanlig»).

Når det gjelder tråder er det ikke slik at menn automatisk kjenner spiraler eller tråder. Mannen min er velutstyrt (22+) og kjenner ikke spiralen min. Har riktignok ganske korte tråder, men dette er ingen utfordring. 

Anonymkode: cafe1...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...