Gå til innhold

Noen her som har billige trampoliner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vet at de fleste vil anbefale trampoline fra en av de dyreste merkene. Vi er studenter og har ikke så god råd enda. Jeg lurer på om noen har trampoline fra europris, rusta, biltema, jula, obs.. osv

Obs har trampoline på kampanje denne uken til 2000 kr. Tenkte å kjøpe den

Anonymkode: a28cb...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ungene små så fungerer Europris, Biltema osv helt fint. Eldre - vi snakker 12+ så er det nok bedre med noe litt mer kvalitet/stivere.

Har selv hatt en billigtrampoline og blir satt opp nå på 5. året. Rammen står ute hele året - tar inn resten på høst.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Exinferis skrev (45 minutter siden):

Er ungene små så fungerer Europris, Biltema osv helt fint. Eldre - vi snakker 12+ så er det nok bedre med noe litt mer kvalitet/stivere.

Har selv hatt en billigtrampoline og blir satt opp nå på 5. året. Rammen står ute hele året - tar inn resten på høst.

Ja barna mine er små. 4 og 2 år gamle. 

Men hvis vi får besøk av litt eldre barn 14-15 åringer...skal man nekte å bruke dem? Fordi den kan bli ødelagt?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det går fint. Men de stivere/dyrere er nok bedre for de litt tyngre når de vil gjøre triks (salto) osv. 

Jeg er selv regelmessig oppi billigtrampolinen - men prøver sjelden på turnetriks 😃 så den tåler store beist også, men de er ofte ganske "myke".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Exinferis skrev (12 minutter siden):

Neida, det går fint. Men de stivere/dyrere er nok bedre for de litt tyngre når de vil gjøre triks (salto) osv. 

Jeg er selv regelmessig oppi billigtrampolinen - men prøver sjelden på turnetriks 😃 så den tåler store beist også, men de er ofte ganske "myke".

Takk for hjelpen 🙂🙂🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Tomas77 skrev (2 timer siden):

Kjøpte Europris trampoline til hytta og det funker helt flott. 

Hvor gamle er barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har min 3. fra obs. Den første er over 15 år gammel og brukes i sin 3. husstand nå. Så den har vart😊 nr. 2 flyttet jeg fra, så er på nr. 3 nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Exinferis skrev (8 timer siden):

Ved blokka mi så er det Fedreklanen som har ansvar for uteområdet til barna, et sikkert vårtegn er hvining og skriking til 2-3  mannfolk mens de spretter på trampolina dagen de har satt den ut mens ungene ser på 😂 og det er den rimelige typen, så det går an, den er bare mykere som du sier. 

Anonymkode: c869a...8c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har hatt en fra Rusta i fem år eller noe sånt. Var i utgangspunktet skeptiske til billig-trampoline, men fikk den på kampanje til veldig bra pris, så da tenkte vi at vi skulle prøve. Barna er nå 8 og 10, og trampolinen funker fortsatt greit, men de synes den begynner å bli litt liten (vi kjøpte ikke en av de største typene, men det kan man jo gjøre selv om man kjøper av et billig merke 😊). Rammen har stått ute hver vinter, og det har den tålt helt fint. Hadde ikke giddet å kjøpe en svindyr trampoline nå som jeg vet at de billige funker like greit.

Anonymkode: a751b...97d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte trampoline fra europris for 6 år siden. Fungerer helt supert. Har stått ute heletiden. Har byttet netting, da den ble dratt i stykker. Voldsom lek av gutter. Dem er 10 år nå. 

Anonymkode: 2df87...2ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vet at de fleste vil anbefale trampoline fra en av de dyreste merkene. Vi er studenter og har ikke så god råd enda. Jeg lurer på om noen har trampoline fra europris, rusta, biltema, jula, obs.. osv

Obs har trampoline på kampanje denne uken til 2000 kr. Tenkte å kjøpe den

Vi hadde 2 stk fra europris, men de var utrolig dårlig kvalitet. Vi har kjøpe en trampoline fra Berg, dyr ja, men av mye bedre kvalitet :) 

Anonymkode: 70de1...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...