Gå til innhold

Squirting er urin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Squirt er ikke urin. 

• Liker 4
Skrevet

Here we go again 🤪

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når ble Dagbladet en seriøs kilde? 

Jeg vet hva tiss er og vet veldig godt at det som kommer ut fra min egen kropp når jeg squirter ikke er tiss. 

Hvorfor dette sterke behovet for å bestemme hva som gjelder for andres kropper? Er du så bitter for at du aldri har fått en dame til å squirte så du prøver å gjøre det til noe det ikke er? 

Anonymkode: 723db...a18

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hver kveld tar jeg et tilskudd som gjør at urinen min på morgenen er veldig gul, bare én dråpe ser man er mørk gul. Det lukter også strammere av denne morgenurinen enn urin utpå dagen, etter jeg har drukket nok vann.

Om jeg har sex på morgenen og squirter, så er det ganske mye væske som kommer. Væsken som kommer har overhodet ingen farge, helt blank og er fullstendig luktfri. Når jeg så går rett på toalettet og tisser er urinen mørk gul og med urinlukt.

Uansett hva forskning sier så vet jeg at det som kommer når jeg squirter ikke er urin. Hadde det vært urin ville det hatt farge hos meg på morgenen, ikke vært som klart, rent vann og luktfritt.

Anonymkode: 5dd31...70e

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er noen så desperate etter å kategorisere dette sin urin? Det er da det samme hva det er for noe?

Anonymkode: 3ce5f...60a

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Føkk🤪Da har jeg blitt pissa på 🤯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gir jo ikke mening at det skulle vært urin. Urinblæren har jo bare en utgang, og squirtingen kommer jo ikke ut av der hullet..

Anonymkode: de055...d75

• Nyttig 2
Skrevet

Hmmmmmm

Vil det si at jeg er en urinelsker....

Smaker jo rett å slett fittesaft og det er jo såååå deilig

M@ster

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det gir jo ikke mening at det skulle vært urin. Urinblæren har jo bare en utgang, og squirtingen kommer jo ikke ut av der hullet..

Anonymkode: de055...d75

Jo, squirt kommer ut fra urinrøret og det passerer via blæra. Det er likevel ikke urin 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive under på at det både lukter og smaker urin, etter flere ufrivillige opplevelser med dette fenomenet. Noen av disse kvinnene har tydeligvis selv en oppfatning om at de har en ekstraordinær super-evne, og at "alle" som har vært så heldige å få en sånn golden shower rett i fleisen, visstnok tenner helt sinnssykt på dette.. 

Hadde vært morsomt å svare disse kvinnfolka med samme mynt, og tilfeldigvis slippe ut litt "ukontrollert" sprutbæsj idet man får orgasme inni, eller oppå dama. Og så bortforklare det med at

"Neida, dette er ikke bæsj altså!  Joda det kommer ut av samme hull, lukter likt og har samme farge, men denne her kommer nemlig fra en hemmelig grotte i ræva, rett bak det "vanlige" tarmsystemet. Så det er absolutt IKKE bæsj, for det blir tynna ut med vann oppi den skjulte tarmen og får da en mer rennende konsistens og litt lysere farge enn vanlig  bæsj. Og mye renere selvsagt. Så det er helt ufarlig å få det i munnen eller svelge det.
Det blir jo ganske vått og flekkete i senga men det tørker jo etterpå.. Alle damene jeg har hatt tenner selvsagt på at jeg gjør dette, de elsker å få det over hele ansiktet og ned i halsen."

Og jo, det kan faktisk sammenlignes med disse dekkhistoriene om at "squirt" er rent, hellig vann som kommer fra en innbilt ekstra kroppsåpning.. Det heter i virkeligheten "urinblære", der kommer det urin ut. Dette gjelder for alle kvinner. Både de som kan basic anatomi, og de som synes det skal være fritt valg om man vil kalle urin for tiss eller vann, eller selv bestemme antall kroppsåpninger og hva som skal komme eller ikke komme ut av dem.

Anonymkode: 34121...22a

• Nyttig 3
Skrevet

Fatter ikke hvorfor kvinner som IKKE squirter konstant maser om det her.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Gjest Terrameta
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er noen så desperate etter å kategorisere dette sin urin? Det er da det samme hva det er for noe?

Anonymkode: 3ce5f...60a

Fordi da kan de shame kvinner såklart. Mange som har behov for å fortelle kvinner hvor ekle de syns de er.

Gjest Terrameta
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan skrive under på at det både lukter og smaker urin, etter flere ufrivillige opplevelser med dette fenomenet. Noen av disse kvinnene har tydeligvis selv en oppfatning om at de har en ekstraordinær super-evne, og at "alle" som har vært så heldige å få en sånn golden shower rett i fleisen, visstnok tenner helt sinnssykt på dette.. 

Hadde vært morsomt å svare disse kvinnfolka med samme mynt, og tilfeldigvis slippe ut litt "ukontrollert" sprutbæsj idet man får orgasme inni, eller oppå dama. Og så bortforklare det med at

"Neida, dette er ikke bæsj altså!  Joda det kommer ut av samme hull, lukter likt og har samme farge, men denne her kommer nemlig fra en hemmelig grotte i ræva, rett bak det "vanlige" tarmsystemet. Så det er absolutt IKKE bæsj, for det blir tynna ut med vann oppi den skjulte tarmen og får da en mer rennende konsistens og litt lysere farge enn vanlig  bæsj. Og mye renere selvsagt. Så det er helt ufarlig å få det i munnen eller svelge det.
Det blir jo ganske vått og flekkete i senga men det tørker jo etterpå.. Alle damene jeg har hatt tenner selvsagt på at jeg gjør dette, de elsker å få det over hele ansiktet og ned i halsen."

Og jo, det kan faktisk sammenlignes med disse dekkhistoriene om at "squirt" er rent, hellig vann som kommer fra en innbilt ekstra kroppsåpning.. Det heter i virkeligheten "urinblære", der kommer det urin ut. Dette gjelder for alle kvinner. Både de som kan basic anatomi, og de som synes det skal være fritt valg om man vil kalle urin for tiss eller vann, eller selv bestemme antall kroppsåpninger og hva som skal komme eller ikke komme ut av dem.

Anonymkode: 34121...22a

Hevder du her at squirting er kontrollert?

AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (4 timer siden):

Jo, squirt kommer ut fra urinrøret og det passerer via blæra. Det er likevel ikke urin 😊

Nei, squirt kommer ikke ut av urinrøret. Den renner ikke inn i hånda når jeg fingrer noen (urinrørsåpningen er da midt i håndflata mi), den renner ned over håndbaken, eller fosser først ut i det jeg fjerner hånda. 

Jeg har forøvrig samme erfaring som de over her - medisiner som farger urin farger ikke squirt. Og hvis noen trenger bevis, får de lete opp noen med porfyrisykdom de kan få til å squirte og samle det opp og sette det i sola, så kan de få det endelige beviset. Nevnte jeg at kona har porfyrisykdom? 

Anonymkode: 24208...2df

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ufattelig hvor mange som fortsatt gidder benekte dette😂.

Er det rart diskusjonen fortsetter i det uendelige😂😂.

Anonymkode: 735c9...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...