Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg jobber også turnus og vi har en god del sex når jeg er hjemme, så viste det seg at kona hadde mye sex med andre når jeg jobbet.

Anonymkode: 24f98...23b

Hvis kjærligheten fortsatt er der, så blir det jo ikke borte noe 🤔

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (4 timer siden):

Hvis kjærligheten fortsatt er der, så blir det jo ikke borte noe 🤔

Grunnen var heller at jeg oppdaga nye sider ved meg selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 0.22):

Grunnen var heller at jeg oppdaga nye sider ved meg selv.

Fortelle mer? Oppdaget du at du ble tent av dette eller ble ekstremt sjalu?
Men til topic: jeg har akkurat passert 70 og kan godt tenke meg sex 2-3 ganger i uka, men dessverre blir det bare 3-4 ganger i måneden 🙄. Det "rare" er at jeg er ekstra tent morgenen etter vi har ligget sammen, men hun er fornøyd med det vi har. Dette medfører at jeg må "hjelpe meg selv" om trykket blir for stort.

Anonymkode: e402c...9fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fortelle mer? Oppdaget du at du ble tent av dette eller ble ekstremt sjalu?
Men til topic: jeg har akkurat passert 70 og kan godt tenke meg sex 2-3 ganger i uka, men dessverre blir det bare 3-4 ganger i måneden 🙄. Det "rare" er at jeg er ekstra tent morgenen etter vi har ligget sammen, men hun er fornøyd med det vi har. Dette medfører at jeg må "hjelpe meg selv" om trykket blir for stort.

Anonymkode: e402c...9fd

Grunn til at jeg ikke fløy inn i stua i sinne var at det skjedde så mye anna rart den natta, etter 6-7 mnd. når forbitrelsen begynte å gi seg og jeg tenkte gjennom alt måtte jeg være ærlig overfor meg selv og innrømme at det hadde gjort meg kåt, selv om det ikke var bare det som gjorde meg kåt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 13.03):

Hvordan kan du si det? Vi har normalt mellom 2 og 9 ganger daglig. Monogame. Han jobber turnus annenhver uke borte deler av året. Er han i nærheten kommer han selvsagt hjem selv om han er på jobb. 
Hadde en eksmann hvor jeg fikk sex 1-2 ganger i året og skal aldri tilbake til det.

Anonymkode: 532b0...456

Hvor lenge har dere vært sammen da? For det er vel ekstra intenst hvis man ikke har vært så lenge sammen..

Anonymkode: 9dbfd...c04

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 11.32):

Grunn til at jeg ikke fløy inn i stua i sinne var at det skjedde så mye anna rart den natta, etter 6-7 mnd. når forbitrelsen begynte å gi seg og jeg tenkte gjennom alt måtte jeg være ærlig overfor meg selv og innrømme at det hadde gjort meg kåt, selv om det ikke var bare det som gjorde meg kåt.

Selvsagt kan man bli kåt av å se kona ha sex med fremmede, jeg har hatt fire slike opplevelser og hun vet ikke at jeg har sett på det hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...