Chumi Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Mannen min er snart 47 år, og får aldri nok sex 🎉 Altså, vi har sex daglig og han vil gjerne ha oftere… Han kan godt ta 15 min pause, og så få lyst på nytt… Jeg synes det er positivt jeg altså, men virker bare som det er ekstremt mye ift til andre par med full jobb og familie som har passert 40 😅 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Så heldig du er 😊 Kos deg! Mannen min er 45 og jeg er 40. Vi har vanligvis sex flere ganger daglig såfremt ikke en av oss er borte via jobb. Anonymkode: 532b0...456 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Dere er heldige som har funnet hverandre med såpass perfekt match seksuelt☺️ Jeg føler meg også heldig med min samboer. Vi har nesten alltid lyst samtidig 3-4 ganger i måneden. Nydelig sex hver gang❤️ Anonymkode: bad64...40c 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Nyt det!! Min samboer er 49. Vi har ikke hatt sex (eller annen fysisk kontakt) på flere år. Det er ikke meg det står på, men jeg har sluttet å prøve for å redde siste rest av selvtillitt. Anonymkode: 808d2...9c9 4
Turtellure12 Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 Så flott! Så lenge du er på samme bølgelengde er dette veldig sunt for forholdet deres
Gjest Lars1009 Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så heldig du er 😊 Kos deg! Mannen min er 45 og jeg er 40. Vi har vanligvis sex flere ganger daglig såfremt ikke en av oss er borte via jobb. Anonymkode: 532b0...456 Bull......SHIT.
Frkego Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Lars1009 skrev (1 time siden): Bull......SHIT. Hvorfor er det bullshit? Alle er forskjellige. Noen har høy sexdrift, andre har lav. Hvis to med høy sexdrift er sammen og har tid og mulighet, vil de naturligvis ha mye sex. Nå er vi riktignok bare i 30-årene og vi er småbarnsforeldre, men vi har begge høy sexdrift og har fint sex flere ganger om dagen når vi har mulighet - selv etter 15 år sammen. Noen par har mye sex grunnet at begge har høy sexdrift, noen par har sjeldent sex grunnet lav sexdrift, og andre par har ulik sexdrift og dermed vil den ene føle den får for lite og den andre muligens kjenner det blir for mye, så har vi de med åpne forhold og de med sexløse forhold. Alle disse dynamikkene er normale, så selv om noen par har en annen dynamikk enn hva du og din partner har, så vil ikke det si at det ikke kan være tilfellet. 5 3
sicario Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Frkego skrev (2 timer siden): Alle er forskjellige. Noen par har mye sex grunnet at begge har høy sexdrift, noen par har sjeldent sex grunnet lav sexdrift, og andre par har ulik sexdrift og dermed vil den ene føle den får for lite og den andre muligens kjenner det blir for mye, så har vi de med åpne forhold og de med sexløse forhold. Alle disse dynamikkene er normale, Bare tenk om alle på KG hadde forstått dette. Da hadde det knapt blitt en eneste diskusjon igjen her😂 7
Chumi Skrevet 23. mars 2023 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2023 Fint å høre at det er flere som har mye sex 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 Lars1009 skrev (På 23.3.2023 den 7.29): Bull......SHIT. Hvordan kan du si det? Vi har normalt mellom 2 og 9 ganger daglig. Monogame. Han jobber turnus annenhver uke borte deler av året. Er han i nærheten kommer han selvsagt hjem selv om han er på jobb. Hadde en eksmann hvor jeg fikk sex 1-2 ganger i året og skal aldri tilbake til det. Anonymkode: 532b0...456
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan du si det? Vi har normalt mellom 2 og 9 ganger daglig. Monogame. Han jobber turnus annenhver uke borte deler av året. Er han i nærheten kommer han selvsagt hjem selv om han er på jobb. Hadde en eksmann hvor jeg fikk sex 1-2 ganger i året og skal aldri tilbake til det. Anonymkode: 532b0...456 Jeg jobber også turnus og vi har en god del sex når jeg er hjemme, så viste det seg at kona hadde mye sex med andre når jeg jobbet. Anonymkode: 24f98...23b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg jobber også turnus og vi har en god del sex når jeg er hjemme, så viste det seg at kona hadde mye sex med andre når jeg jobbet. Anonymkode: 24f98...23b Uff det er trist. Min nåværende samboer hadde samme problemet med sin tidligere samboer. Jeg klarer helt fint å være monogam mens han er ute og har også leketøy om nøden skulle bli for stor. Snakker med han hver kveld og har barna de ukene han er ute i turnus så ingen fare her 😊 Håper du har funnet ut av det med kona eller funnet en ny partner! Anonymkode: 532b0...456
Sparkling_Pink Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 Norgelunde lik sexdrive er hyggelig i et parforhold. Jeg kunne hatt samleie en til to ganger daglig, X-en viste seg å være strålende fornøyd med en gang i uka. Det funket dårlig for min del. 1
Coachshinny Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan du si det? Vi har normalt mellom 2 og 9 ganger daglig. Monogame. Han jobber turnus annenhver uke borte deler av året. Er han i nærheten kommer han selvsagt hjem selv om han er på jobb. Hadde en eksmann hvor jeg fikk sex 1-2 ganger i året og skal aldri tilbake til det. Anonymkode: 532b0...456 Hei. 2 - 9 ganger daglig høres ut som en gudegave☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Uff det er trist. Min nåværende samboer hadde samme problemet med sin tidligere samboer. Jeg klarer helt fint å være monogam mens han er ute og har også leketøy om nøden skulle bli for stor. Snakker med han hver kveld og har barna de ukene han er ute i turnus så ingen fare her 😊 Håper du har funnet ut av det med kona eller funnet en ny partner! Anonymkode: 532b0...456 Vi bodde fra hverandre rundt ett år, det som overraska meg var sinnet hennes når hun forsto at jeg hadde overvært det hele med henne og de to hun hadde med hjem, istedet for å være litt angrende. Anonymkode: 24f98...23b
svartkatt Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 Er det for mye for deg? For hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor du tar det opp.. Hvor mye eller lite sex andre har burde ikke bety noe.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 svartkatt skrev (1 time siden): Er det for mye for deg? For hvis ikke skjønner jeg ikke hvorfor du tar det opp.. Hvor mye eller lite sex andre har burde ikke bety noe. Hvem er dette innlegget retta til ? Anonymkode: 24f98...23b
svartkatt Skrevet 27. mars 2023 #18 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem er dette innlegget retta til ? Anonymkode: 24f98...23b Ts, selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #19 Skrevet 27. mars 2023 Jeg knulla i går kveld, i natt, og i morgen tidlig, og mer blir det nok om litt når hun kommer hjem, angrer på jeg ikke laget en tråd om det 😅 Anonymkode: e3637...efc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #20 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg knulla i går kveld, i natt, og i morgen tidlig, og mer blir det nok om litt når hun kommer hjem, angrer på jeg ikke laget en tråd om det 😅 Anonymkode: e3637...efc Jeg Skjønner fortsatt ikke helt poenget med tråden😅 Er det spørsmål her? Noe som skal diskuteres? Anonymkode: 0152d...3f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå