AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Ja hva er greia med enkelte mannfolk.... Jeg bodde sammen med xn min og det blei slutt for over 15 år siden. Og nå sender han meg plutselig melding om at han er blitt singel igjen og ber meg på kaffe date når det er han som slo opp med meg og ei annen flytta inn 2 uker etter .... Tror han jeg er dum? Det begynte med at han sendte melding å spurte om å legge meg til som venn igjen og jeg sa det var greit siden vi har kjent hverandre i over 20 år og har mange felles venner og vi har jo egentlig vært venner eller i alle fall ikke uvenner den tiden vi har kjent hverandre utenom forholdet før og etter. Men jeg kjenner jeg blir irritert når vi ikke har hatt kontakt på lenge og han bare kontakter meg fordi han er singel igjen. Så nå skal jeg bare vente til han får seg dame så skal jeg si at vi kan ta en kaffe så jeg kan hilse på dama hans når den tid kommer :😀👍 er så lei mannfolk som ikke kan ha ett vennskap uten baktanker. Jævla griser. Anonymkode: 3f2ff...680 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #2 Skrevet 23. mars 2023 Oida! Er menn griser hvis de ønsker å ta opp igjen kontakten, og kanskje bli sammen igjen etter mange år? En ungdomskjæreste av meg tok opp kontakten etter 30 år, og ønsket et forhold. Jeg kunne ikke fått meg til å kalle henne en jævla gris, selv om det var hun som slo opp den gangen. Jeg synes det var smigrende at hun fortsatt tenkte på meg... Så jeg tror det er avgjørende hvordan du velger å se på det. M50 Anonymkode: d149a...0a7 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #3 Skrevet 23. mars 2023 Hva med å bare være direkte med han denne gangen? Hva med noe ala: "Du flyttet inne en ny dame 2 uker etter at det ble slutt med meg. Det har jeg ikke glemt. Jeg har ikke noe problem med å være venner, men man lærer av sine feil, så goodwillen min stanser der for deg. Det går vel fint? Du trenger jo bare 2 uker på å finne deg ei ny uansett. " Anonymkode: d0dc6...ff3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Herregud så desperat av han. Ville bare ønsket han lykke til, men skrevet at du ikke ønsker flere venner nå Anonymkode: 2e84f...8bb 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #5 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud så desperat av han. Ville bare ønsket han lykke til, men skrevet at du ikke ønsker flere venner nå Anonymkode: 2e84f...8bb Jepp han klarer ikke å være alene og sånn har han alltid vært. Kjenner jeg blir irritert Anonymkode: 3f2ff...680 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #6 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med å bare være direkte med han denne gangen? Hva med noe ala: "Du flyttet inne en ny dame 2 uker etter at det ble slutt med meg. Det har jeg ikke glemt. Jeg har ikke noe problem med å være venner, men man lærer av sine feil, så goodwillen min stanser der for deg. Det går vel fint? Du trenger jo bare 2 uker på å finne deg ei ny uansett. " Anonymkode: d0dc6...ff3 Hehe ja det var genialt svar. Jævla sleip å sender første melding om det er greit å legge meg til som venn på Facebook og jeg sier at det er helt greit for grunn til at jeg ikke hadde han på lista lenger er for at profilen min blei hacka og bytta passord på for 3 år siden og jeg har liksom ikke tenkt på å legge til han bare på den nye profilen jeg laga. Han spurte hvordan det gikk Osv og jeg snudde spørsmålet av vanlig høflighet. han skrev at han hadde blitt singel igjen og jeg svarte at det var trist da (for da kom han vel til å mase på meg). Så en ukes tid etterpå igjen ber han meg ut på kaffe . Jeg skjønner tegninga da. Så sleipt liksom. Enkelte Mannfolk har bare baktanker når de tar kontakt og trur vi er så naive og går 5 på. Anonymkode: 3f2ff...680 2
Kalikalinka Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Tror det er vanlig å bli «nostalgisk» når man blir singel. Hatt et par ekskjærester som plutselig har prøvd seg på meg igjen etter at det ble slutt med nydama/samboeren/kona, årevis etter at det ble slutt mellom oss. Han som var mest pågående var jeg sammen med i 3 måneder da jeg var 16, liksom. Tar det 5% som en kompliment og 95% som at de er på et sted i livet hvor de bare savner… noen. (De er uansett ikke lenger aktuelle for meg, jeg gjorde det tross alt slutt av en grunn.) 1 1
Drizzt Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Ja, han er blitt singel og nå prøver han eksene for å se hvor han får napp. Jeg ville svart at jeg har gått videre og er ikke interessert i å date ham, men at vi kan holde kontakt på facebook (eller hvor dere holder kontakt).
Snok1 Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Jeg tok kontakt med eksen min mer enn ti år etter at jeg brått gjorde det slutt. Vi var begge gift når jeg tok kontakt igjen. Nå er vi sammen og har det fantastisk! Det var bare henne jeg tok kontakt med, det var spesifikt henne jeg vill ha. Hun er så fin og deilig og jeg er så glad for at vi fant tilbake til hverandre! 1
every woman Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Kalikalinka skrev (35 minutter siden): Tror det er vanlig å bli «nostalgisk» når man blir singel. Hatt et par ekskjærester som plutselig har prøvd seg på meg igjen etter at det ble slutt med nydama/samboeren/kona, årevis etter at det ble slutt mellom oss. Han som var mest pågående var jeg sammen med i 3 måneder da jeg var 16, liksom. Nettopp. Rett etter et forhold er slutt kan det kjennes som om man svever i luften uten sikkerhetsnett. Da føles det tryggere å se tilbake enn å se fremover. Fremtiden er ukjent og skummel, og man kan lengte tilbake til noe selv om det endte dårlig. Jeg har opplevd et par stykker som har tatt kontakt etter mange år (én av dem...kremt... førti år etter), og jeg tror det er temmelig vanlig. Og absolutt ikke noe å kalle menn griser og lignende for, som noen i tråden gjorde. Kvinner gjør også dette. Her er det bare å takke høflig nei og gå videre, uten å lage noe styr utav det. Endret 23. mars 2023 av every woman 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 Snok1 skrev (34 minutter siden): Jeg tok kontakt med eksen min mer enn ti år etter at jeg brått gjorde det slutt. Vi var begge gift når jeg tok kontakt igjen. Nå er vi sammen og har det fantastisk! Det var bare henne jeg tok kontakt med, det var spesifikt henne jeg vill ha. Hun er så fin og deilig og jeg er så glad for at vi fant tilbake til hverandre! Herregud hvorfor slo dere opp da??? For et unødvendig kaos dere laga..... Xn min vil ikke ha meg fordi jeg er spesiell. Han må bare ha noen for å ikke være ensom...... Han prøver seg sikkert på alle de andre xne sine og Anonymkode: 3f2ff...680 2
Snok1 Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Herregud hvorfor slo dere opp da??? For et unødvendig kaos dere laga..... Det er ikke så lett å svare på. Vi tenker vel at vi måtte bli eldre og erfarne for å bli kunne forstå hverandre bedre, men vi kan ikke fastslå dette sikkert. Vi må bare være flinke til å verdsette det vi har nå som vi har hverandre. Vi er veldig oppmerksomme på at vi har skapt livskriser i andres liv, men vi vet også med oss selv at forholdene vi var i uansett hadde tatt slutt selv om det nok ville tatt noen flere år. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Herregud så desperat av han. Ville bare ønsket han lykke til, men skrevet at du ikke ønsker flere venner nå Anonymkode: 2e84f...8bb Spesielt desperat når han tar kontakt etter 10 år??? Anonymkode: c9cb0...825
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Oida! Er menn griser hvis de ønsker å ta opp igjen kontakten, og kanskje bli sammen igjen etter mange år? En ungdomskjæreste av meg tok opp kontakten etter 30 år, og ønsket et forhold. Jeg kunne ikke fått meg til å kalle henne en jævla gris, selv om det var hun som slo opp den gangen. Jeg synes det var smigrende at hun fortsatt tenkte på meg... Så jeg tror det er avgjørende hvordan du velger å se på det. M50 Anonymkode: d149a...0a7 Ikke lett å være objektiv når man har så stort misandri Misandri – Wikipedia Anonymkode: b7aff...d77
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 Snok1 skrev (27 minutter siden): Det er ikke så lett å svare på. Vi tenker vel at vi måtte bli eldre og erfarne for å bli kunne forstå hverandre bedre, men vi kan ikke fastslå dette sikkert. Vi må bare være flinke til å verdsette det vi har nå som vi har hverandre. Vi er veldig oppmerksomme på at vi har skapt livskriser i andres liv, men vi vet også med oss selv at forholdene vi var i uansett hadde tatt slutt selv om det nok ville tatt noen flere år. Ok jeg forstår. Da var det sikkert meningen at dere skulle finne tilbake og jeg håper dere får det til nå da og at de dere måtte såre får ett godt liv og får rettet opp i sine liv og. Men når det gjelder min Ex trur jeg han bare prøver seg på flere damer og xer for å se hvor han får napp. Jeg tror han bare vil ha noen for å ha noen og det er turn off. Grunn til at det ble slutt mellom oss var for at han ofte ikke orket å dusje om kvelden etter å ha vært ute å jobba i 12 timer. Og han orket nesten aldri sex og tok det personlig hvis jeg hadde litt kort lunte når jeg skulle ha uka mi når jeg prøvde å si at jeg ikke har noe godt svar på hvorfor jeg blei lettere sur enn at jeg bare var litt i ubalanse så skulle han absolutt kverulere, diskutere og ha meg til å svare på det i stedet for å la meg bare lide i fred på soverommet eller hvis jeg prøvde å gå ut og gå meg en tur løp han etter akkurat som han trudde jeg skulle gjøre meg noe. Noen ganger fikk jeg lyst til å slå han siden han ikke lot meg bare være når jeg var sur og sinna. Noen ganger har man bare en dårlig dag og kan ikke alltid svare på HVORFOR..... Og jeg kjenner xne hans å de har hatt samme problemet med at han skal diskutere og kverulere og har en sykt irriterende måte å være på. Anonymkode: 3f2ff...680
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Skrevet 25. mars 2023 Haha, har vi samme eks? Jeg fikk nemlig samme type meldinger fra en eks for 2-3 uker siden. Ville legge meg til på snap også spurte han om kaffe- eller pilsdate. Han ga opp etterhvert da responsen fra meg var veldig laber. Orker ikke sånne som han inn i livet mitt igjen, for grunnen til at det ble slutt var fordi han lå med en annen eks etter en fest. Anonymkode: 723c6...156
Pilga Skrevet 25. mars 2023 #17 Skrevet 25. mars 2023 haha, helt typisk! Det samme har skjedd her også. Menn er enkle sjeler! Jeg hadde ikke giddet å lagt noe tid på det der. Si hei og hadet
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #18 Skrevet 25. mars 2023 Fikk en og flere sms fra en eks. Over 10 år siden vi skilte lag. Ikke svart. Fyren er ikke god. Anonymkode: 4171d...dff
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #19 Skrevet 26. mars 2023 Tabben var å godta å legge han til som venn. Anonymkode: 13765...fff
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #20 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Haha, har vi samme eks? Jeg fikk nemlig samme type meldinger fra en eks for 2-3 uker siden. Ville legge meg til på snap også spurte han om kaffe- eller pilsdate. Han ga opp etterhvert da responsen fra meg var veldig laber. Orker ikke sånne som han inn i livet mitt igjen, for grunnen til at det ble slutt var fordi han lå med en annen eks etter en fest. Anonymkode: 723c6...156 Hehe jeg tviler litt på at det er han samme for xn min drikker ikke øl 😂🤣😂 Anonymkode: 3f2ff...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå