AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Jeg er overvektig, og min mann får sympati fra andre damer. De tenker han må være veldig snill at han orker å være gift med meg. Han selv flørter med andre foran meg og er ute etter kommentarer. Han nedverdiger meg og kommer med slemme kommentarer. Hvis han hadde vært snill, så hadde jeg forstått at jeg må gjøre noe for han, han fortjener en slank og fit kone. Men nå legger han opp til at jeg blir mobbet. Ingen hadde brydd om han hvis jeg tjukke ikke var gift med han. Jeg har fått avsmak på han. Jeg har bestemt meg for å slanke meg og bli "attraktiv" og deretter forlate ham, som en hevn. Jeg har startet målrettet trening og lavkarbo diett. Jeg drar til min søster for 3 måneder så han vil ikke se meg utenom på facetime. Det jeg gjør er ok, eller for dramatisk slemt? Anonymkode: 7bfa1...089 4 11 5
Anciol Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Stå på og vis svinepelsen at han ikke kan yppe med deg:) Hehe keep up the good work:) 12 3 3
Gjest supernova_87 Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Tror jeg ville slått opp med ham først som sist. Gir vektnedgangen en booster også, du mister 80 kg deadweight på en dag. Vektnedgang er også enklere når man ikke er rundt mennesker som trykker deg ned hele tiden. Bra du vet hva du fortjener!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Hvis han nedverdiger deg gjør du rett i å gå! Om du vil gjøre det nå eller etter du har slanket deg er opp til deg. Skjønner godt du vil la bruddet svi ekstra mye for han! Anonymkode: e255f...4c9 5
Endorfin Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Fantastisk du tar grep, synd og høre om alle grisene som taler stygt om deg 7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Og med overvektig så mener du? Anonymkode: 7ee70...bb1 1
Gjest supernova_87 Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og med overvektig så mener du? Anonymkode: 7ee70...bb1 Og det har noe å si? Ingen, uansett sykelig overvekt, fortjener å bli mobbet og trakassert for kroppen sin av sin egen partner.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Uff så trist! Jeg er også overvektig med en ganske attraktivt mann og har dessverre opplevd mer enn en gang at spesielt slanke kvinner tenker de kan både flørte og sjekke opp min mann selv om jeg er fysisk tilstedet, eller via sosiale media. Men: i motsetning til deg er jeg gift med en ekte mann! Han avfeier og avviser dem. Får han «flørte snap» eller meldinger viser han meg det uoppfordret og sletter vedkommende det er snakk om (i enkelte tilfeller har det vært mine venner eller hans kompiser sine damer. Han har ikke fremmede damer på sosiale media) Han elsker meg for den jeg er, og behandler meg og kroppen min som om jeg er den fineste dama på jord. Han kysser både pupper og mage, koser med meg, klemmer meg, får ikke nok av meg. Går jeg forbi ham når vi sitter i sofaen «må» han helst klapse meg på rumpa. Noen ganger står han å lukter på meg og «innhalerer» lukta av håret mitt eller klærne mine. Jeg er mor til hans to barn, og vi har bygget et liv sammen. Aldri har jeg tvilt på at han elsker meg eller finner meg attraktiv. Tykk eller tynn. Å ta hevn vil gi deg liten glede. Elsk deg selv. Også dukker det opp noen som også elsker deg, akkurat slik du er, tykk eller tynn. Anonymkode: 6ae6b...e70 4 20 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han selv flørter med andre foran meg og er ute etter kommentarer. Han nedverdiger meg og kommer med slemme kommentarer. Hvis han hadde vært snill, så hadde jeg forstått at jeg må gjøre noe for han, han fortjener en slank og fit kone Hvorfor fortjener han det? Han er jo en drittsekk. Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: d431b...29b 2
Gjest BasicBlondie Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 Han du er gift med høres ikke ut som en mann, heller en liten drittunge🫣 Jeg hadde valgt å gå fra han, for å så starte med et nytt kapittel i livet, hvor DU selv kjenner på om du ønsker å slanke deg eller ikke. Du fortjener så mye bedre, du fortjener noen som elsker deg uavhengig av vekt❤️
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 Dump han, du fortjener bedre. Men forsøk å endre mindsettet ditt: du slanker deg for din egen del og helse, ikke for å hevne en mann som ikke fortjener såpass med oppmerksomhet. Anonymkode: 8a45b...e9b 7
Pippi Lotta Skrevet 23. mars 2023 #14 Skrevet 23. mars 2023 Jeg synes du skal gå fra han først! Han er ikke noe å samle på. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #15 Skrevet 23. mars 2023 Besøke søsteren din i tre måneder? Har jamen en god søster, som orker å huse søstera si i så lang tid. Har hun god plass? Mange ekteskap ville røket for mindre, om ene ektefellen dro sin vei for lang tid, hele tre måneder og ble borte så lenge. Anonymkode: bc9e5...1ae 5 1
Nymerïa Skrevet 23. mars 2023 #16 Skrevet 23. mars 2023 Du bestemmer selv om du vil slanke deg, og du bestemmer selv om du vil fortsette forholdet. De tingene har ingen sammenhang. Men hvordan vet du at de andre damene synes synd på han? Det kunne aldri i livet ha falt meg inn å tenke noe sånt. Og om jeg likevel av en eller annen uforståelig grunn hadde tenkt det så hadde jeg i hvert fall ikke sagt det. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det jeg gjør er ok, eller for dramatisk slemt? Dette blir ganske irrelevant for meg all den tid jeg aldri i livet hadde giddet å flytte ut av mitt eget hjem i 3 måneder for å spille noen et puss. 5
Hjelpsom Skrevet 23. mars 2023 #17 Skrevet 23. mars 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Uff så trist! Jeg er også overvektig med en ganske attraktivt mann og har dessverre opplevd mer enn en gang at spesielt slanke kvinner tenker de kan både flørte og sjekke opp min mann selv om jeg er fysisk tilstedet, eller via sosiale media. Men: i motsetning til deg er jeg gift med en ekte mann! Han avfeier og avviser dem. Får han «flørte snap» eller meldinger viser han meg det uoppfordret og sletter vedkommende det er snakk om (i enkelte tilfeller har det vært mine venner eller hans kompiser sine damer. Han har ikke fremmede damer på sosiale media) Han elsker meg for den jeg er, og behandler meg og kroppen min som om jeg er den fineste dama på jord. Han kysser både pupper og mage, koser med meg, klemmer meg, får ikke nok av meg. Går jeg forbi ham når vi sitter i sofaen «må» han helst klapse meg på rumpa. Noen ganger står han å lukter på meg og «innhalerer» lukta av håret mitt eller klærne mine. Jeg er mor til hans to barn, og vi har bygget et liv sammen. Aldri har jeg tvilt på at han elsker meg eller finner meg attraktiv. Tykk eller tynn. Å ta hevn vil gi deg liten glede. Elsk deg selv. Også dukker det opp noen som også elsker deg, akkurat slik du er, tykk eller tynn. Anonymkode: 6ae6b...e70 Finn deg en slik mann TS, dette er en ekte mann. Velger mann en livspartner så elsker man alt ved den. Tykk eller tynn, elsker mann personen så er ikke det det viktigste, det er alt det andre som blir det viktige. Hevn vil ikke gi deg noen glede, men hvis du for egen del ønsker å tape vekt så "go for it". Det viktigste er at du lærer deg å elske deg selv. Går du ned i vekt så vil du nå i det minste få deg en boost til å komme deg ut på markedet å finne deg en mann som tar deg for den du er og som respekterer deg, men gjør det da for din egen del og ikke for hevn eller kanskje vinne tilbake din manns gunst, for du må huske at han vil aldri respektere deg for den du er, hvis han er som du har skrevet i HI. 3 2
Hulderen Skrevet 23. mars 2023 #18 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Besøke søsteren din i tre måneder? Har jamen en god søster, som orker å huse søstera si i så lang tid. Har hun god plass? Mange ekteskap ville røket for mindre, om ene ektefellen dro sin vei for lang tid, hele tre måneder og ble borte så lenge. Anonymkode: bc9e5...1ae Jeg tenkte også: Stakkars søster! Tre måneder er kort tid hvis du skal mye ned i vekt. Det er urealistisk. Du vil ikke føle deg særlig bra når du kommer luskende tilbake uten å ha oppnådd drømmekroppen. Hvilken grunn har du gitt til ham for å besøke din søster i tre måneder? Nei, kvitt deg først med gubben. Så slanker du deg i ditt eget tempo. Og glemmer ham. Slank deg for din egen helse og velvære, ikke som hevn. Hvis motivasjonen bare er hevn, så kommer du ikke til å klare å holde deg slank. 4
Brutex Skrevet 23. mars 2023 #19 Skrevet 23. mars 2023 (endret) Tenk på din egen helse og slank deg. Det bør være motivasjonen. Å finne motivasjon i å få en "hevn" over en persjon du ikke tenker å ha noe mer med å gjøre virker veldig primitivt på meg. Den motivasjonen holder ikke lenge. Endret 23. mars 2023 av Brutex 1
Gjest Automagisk Skrevet 23. mars 2023 #20 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er overvektig, og min mann får sympati fra andre damer. De tenker han må være veldig snill at han orker å være gift med meg. Han selv flørter med andre foran meg og er ute etter kommentarer. Han nedverdiger meg og kommer med slemme kommentarer. Hvis han hadde vært snill, så hadde jeg forstått at jeg må gjøre noe for han, han fortjener en slank og fit kone. Men nå legger han opp til at jeg blir mobbet. Ingen hadde brydd om han hvis jeg tjukke ikke var gift med han. Jeg har fått avsmak på han. Jeg har bestemt meg for å slanke meg og bli "attraktiv" og deretter forlate ham, som en hevn. Jeg har startet målrettet trening og lavkarbo diett. Jeg drar til min søster for 3 måneder så han vil ikke se meg utenom på facetime. Det jeg gjør er ok, eller for dramatisk slemt? Anonymkode: 7bfa1...089 Morsom historie...1 poeng for forsøket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå