Gå til innhold

Har hunden/katten din en instagramkonto?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke nevne hva den heter. 

Anonymkode: 2123c...ec8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei... for meg bli det rart. Men jeg har venner som har laget til sine hunder og det er selvfølgelig helt greit 🙂

Anonymkode: b2a7b...309

Skrevet

Hunden min hadde egen facebook-konto da hun levde :) Hadde flere venner der enn meg, om jeg ikke husker feil :fnise:

Skrevet

Nei hverken kattene  Tuss eller Frida 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke dyr selv, men ei venninne skaffa konto til hunden sin fordi de delte så mange bilder av hunden og innså at de som fulgte dem ikke nødvendigvis var såå interessert i hunden, så de lagde en ny konto der bare de som var interessert kunne følge. 

Anonymkode: e51d9...e16

AnonymBruker
Skrevet

Nei mine katter har ikke egen Instagram. Ikke legger jeg ut bilder av de på min egen heller.

Har noen venninner som har både til katter og hunder. Skriver på engelsk og skriver typ "Mommy wasnt happy with my behavior today" og et bilde av noe igang katten eller hunden har gjort.

De må selvfølgelig gjøre det de vil, men personlig syns jeg det er litt pinlig. 

Anonymkode: 357ba...bed

Skrevet

Nei, verken jeg eller hunden min er på Instagram 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min får ikke lov til og ha hverken IG eller facebook.

Anonymkode: c38a7...8d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, katten min har😂 Mest for å ikke spamme mine egne kontoer og folk som er interessert kan følge. Masse følgere - rasekatt ☺️

Anonymkode: e381f...bff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bikkja har selvfølgelig egen Instagram hvir hun har dobbelt så mange følgere som meg 😄

Anonymkode: fca45...268

• Liker 1
Skrevet

Jeg har egen instagramkonto for hundetrening.

Laget også egen instagram til katten, men har ikke vært så flink til å være aktiv på den.

AnonymBruker
Skrevet

jepp

Anonymkode: a8ed7...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de har verken mob eller pc, så nei.

Anonymkode: e9897...8f5

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men kjenner flere som har det. En av de har til og med sparekonto på 350000 til hunden sin som er 1 år 😅

Anonymkode: 56c4c...b45

Skrevet

Nei, katten min er for kjedelig 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, med 5000 følgere 🥰

Anonymkode: 053dc...6ff

Skrevet

Denne verden trenger absolutt ikke flere katter på Instagram. Katten vår lever et normalt katteliv uten publikum.

AnonymBruker
Skrevet

Burde hatt, min katt er mye søtere, penere, sterkere enn alle andre sine. Men velger å la den få privatlivet i fred, den kan jo ikke samtykke. 

Anonymkode: e9261...399

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hunden min har ikke smartelefon

Anonymkode: 6674d...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...