AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Har daten en person (mann) i snart 7mnd nå, og kjenner jeg gruer meg til og ha sex med ham.. han har begynt og hinte og mase om at jeg skal rimme ham, noe jeg gikk med på men det luktet så skikkelig vondt, sånn skikkelig rumpelukt med masse mørke krøllete hår. Jeg er redd han skal mase mer om dette og jeg virkelig ikke har lyst Anonymkode: ce694...d9b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Da sier du at du ikke tenner på rimming, oppfordre til at dere begge dusjer før sex og spør om han vil ha anale leketøy https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/rimmin-slik-gjor-du-det/ Anonymkode: 94a6b...8f7 1 1
Elaine Marley Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg