AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Hei. Jeg blir bare kalt søt av gutter, selv om de liker meg, og at vi har vært sammen. De kaller meg også pen, fin og sexy, men mest søt. Er det de alltid sier, en skrev nettopp « Aww du er så søt» og sånt. Hva betyr det når gutter kaller seg søt ? Anonymkode: a5659...efc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Det betyr at de er unge. Når de kaller deg søt, betyr det at de synes du er søt. Anonymkode: 15e4c...476
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det betyr at de er unge. Når de kaller deg søt, betyr det at de synes du er søt. Anonymkode: 15e4c...476 De aller fleste menn som jeg har datet eller vært sammen med har kalt meg søt. Jeg er 40 og samboeren min er 45. Dette er ikke forbeholdt unge og både han og andre kaller meg fortsatt for søt. Anonymkode: 07fdb...5b1 1
Illuminatum Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Ikke noe negativt å være søt og sier ikke så mye om alder.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 21.17): Hei. Jeg blir bare kalt søt av gutter, selv om de liker meg, og at vi har vært sammen. De kaller meg også pen, fin og sexy, men mest søt. Er det de alltid sier, en skrev nettopp « Aww du er så søt» og sånt. Hva betyr det når gutter kaller seg søt ? Anonymkode: a5659...efc Deg, TS. Du mener "Hva betyr det når gutter kaller deg søt?" Det du skriver betyr at guttene kaller seg selv søte. Anonymkode: 19012...4d3 1
ClausSaus Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 21.17): Hei. Jeg blir bare kalt søt av gutter, selv om de liker meg, og at vi har vært sammen. De kaller meg også pen, fin og sexy, men mest søt. Er det de alltid sier, en skrev nettopp « Aww du er så søt» og sånt. Hva betyr det når gutter kaller seg søt ? Anonymkode: a5659...efc Det finnes grovt sett 3 "måter" en kvinne kan være utseendemessig attraktiv: Vakker: Tenk et utseende som gjør deg egnet som portrettmodell. Sexy: Tenk et utseende som gjør at menn tenner seksuelt på deg. Søt: Tenk et utseende som gjør at menn lett knytter følelser til deg. Sammenligner du yngre utgaver av Grace Kelly, Megan Fox og Jennifer Love Hewitt ser du ganske klart hva forskjellen er: Alle er attraktive, men på veldig forskjellige måter. Og så er det selvsagt mulig å ha en, to eller alle tre av disse egenskapene – eller ingen av dem, for den del. Uansett: "Søt" betyr altså bare at du har mye av en bestemt form for attraktivitet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 ClausSaus skrev (10 timer siden): Det finnes grovt sett 3 "måter" en kvinne kan være utseendemessig attraktiv: Vakker: Tenk et utseende som gjør deg egnet som portrettmodell. Sexy: Tenk et utseende som gjør at menn tenner seksuelt på deg. Søt: Tenk et utseende som gjør at menn lett knytter følelser til deg. Sammenligner du yngre utgaver av Grace Kelly, Megan Fox og Jennifer Love Hewitt ser du ganske klart hva forskjellen er: Alle er attraktive, men på veldig forskjellige måter. Og så er det selvsagt mulig å ha en, to eller alle tre av disse egenskapene – eller ingen av dem, for den del. Uansett: "Søt" betyr altså bare at du har mye av en bestemt form for attraktivitet. Du glemte «pen» Anonymkode: d187e...884
ClausSaus Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du glemte «pen» Anonymkode: d187e...884 I en såpass grov inndeling må "pen" nesten regnes inn under "vakker". Men for all del, dette kan hakkes opp på flere forskjellige måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå