Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av Odasol
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? Dette hørtes jo veldig umodent ut, dere er ikke kjærester engang og han ønsker å gjøre deg gravid? Er dere 40+ så tiden egentlig har flydd fra dere? Hvis ikke - bli kjærester, flytt sammen, om et år eller to kan dere bli enige om barn. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut son at han vet dette ikke blir med deg men at han drømmer og fisker etter bekreftelse på at noen vil ha en sånn fremtid med han så han tør å sjekke andre damer. Men du burde jo si til han at du ikke vil det samme som han med relasjonen deres 

Anonymkode: 449d1...5b3

Skrevet

Han veit at jeg har følelser, det fikk han vite i fjor. Han er 30 år. Jeg er 34. 
han veit at jeg ikke veit om jeg vil ha barn og jeg har også tydeligvis sagt til han at jeg ikke ønsker det (noe jeg ikke husker- men det stemmer jo på en måte, da jeg ikke veit). 
han har sagt at han vurderer barn - det var før vi begynte sånn som vi gjør nå. 
det er han som tok opp kontakten med meg, og det er han som også fortsetter med å lage planer. Han bør jo huske det jeg har sagt

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (10 minutter siden):

Han veit at jeg har følelser, det fikk han vite i fjor. Han er 30 år. Jeg er 34. 
han veit at jeg ikke veit om jeg vil ha barn og jeg har også tydeligvis sagt til han at jeg ikke ønsker det (noe jeg ikke husker- men det stemmer jo på en måte, da jeg ikke veit). 
han har sagt at han vurderer barn - det var før vi begynte sånn som vi gjør nå. 
det er han som tok opp kontakten med meg, og det er han som også fortsetter med å lage planer. Han bør jo huske det jeg har sagt

Ja han husker det nok,og vet at det ikke er med deg fremtiden hans er. 

Derfor er det dumt av deg å fortsette å ligge med han når du har følelser for han 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker , om du vil ha barn eller ikke, det kan jo hende du ikke vet for su vet ikke om du vil ja med han, eventuelt .

Du sier du liker han, og han vet det, men bortsett fra alt babysnakket sier han det samme til deg? 

Baby eller ikke, om du vil så ville første sted være å flytte sammen, men hadde drøyd babyplaner til minst å ha bodd ett år sammen.. 

Synes han virker litt merkelig og ustabil ut. 

Anonymkode: 2e6f9...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Tråden din kom dobbelt. 

Anonymkode: 12049...e63

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja han husker det nok,og vet at det ikke er med deg fremtiden hans er. 

Derfor er det dumt av deg å fortsette å ligge med han når du har følelser for han 

Trur han har følelser å 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker , om du vil ha barn eller ikke, det kan jo hende du ikke vet for su vet ikke om du vil ja med han, eventuelt .

Du sier du liker han, og han vet det, men bortsett fra alt babysnakket sier han det samme til deg? 

Baby eller ikke, om du vil så ville første sted være å flytte sammen, men hadde drøyd babyplaner til minst å ha bodd ett år sammen.. 

Synes han virker litt merkelig og ustabil ut. 

Anonymkode: 2e6f9...5e5

Han har sagt at han er veldig glad i meg, at han er takknemlig for at han har meg, at han er heldig som har meg. Jeg tørr ikke å si det ene eller andre om barn- da jeg er vinglete fra natur. Men jeg har sagt at jeg er usikker og han bør da huske at jeg kan ikke live han barn. 

AnonymBruker
Skrevet
Odasol skrev (10 minutter siden):

Han har sagt at han er veldig glad i meg, at han er takknemlig for at han har meg, at han er heldig som har meg. Jeg tørr ikke å si det ene eller andre om barn- da jeg er vinglete fra natur. Men jeg har sagt at jeg er usikker og han bør da huske at jeg kan ikke live han barn. 

Det kan man være selvom man bare bruker deg som selskap inntil en bedre match kommer som han vil dele fremtiden med

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår ikke. Samme dag som han presenterte meg for faren hans i fjor, så sa han at han tenkte litt på det at jeg hadde sagt at jeg ikke ville ha barn. Jeg svarte at jeg ikke viste hva jeg ville. Han sa at vi ikke ble yngre. Jeg sa at en må vite hva slags stor jobb det innebærer før en får barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...