Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har uren hud og leser overalt at da må man bruke oljerens etterfulgt av en vannbasert rens for å sørge for å rense huden ordentlig. Derfor kjøpte jeg en oljerens fra klairs. Men etter å ha brukt den i to uker føler jeg at jeg har fått mer uten hud. Noen andre som har opplevd dette? Oljerens er jo veldig anbefalt for uren hud..

Anonymkode: 7a996...7e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har uren hud og leser overalt at da må man bruke oljerens etterfulgt av en vannbasert rens for å sørge for å rense huden ordentlig. Derfor kjøpte jeg en oljerens fra klairs. Men etter å ha brukt den i to uker føler jeg at jeg har fått mer uten hud. Noen andre som har opplevd dette? Oljerens er jo veldig anbefalt for uren hud..

*uren hud

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er normalt at man kan få mere uren hud de første ukene etter at man starter opp ny hudpleie,for deretter å gi klarere hud på sikt.

Den oljerensen, er den tilpasset til uren hud? Det kan også ha noe å si.

Endret av flusa
Skrevet
flusa skrev (4 timer siden):

Det er normalt at man kan få mere uren hud de første ukene etter at man starter opp ny hudpleie,for deretter å gi klarere hud på sikt.

Den oljerensen, er den tilpasset til uren hud? Det kan også ha noe å si.

Dette, og at du er nøye med steg 2, vannbasert rens. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...