AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Jeg vasket sterilisator til flasker med eddik, og det lukter helt forferdelig i hele leiligheten, sterkt! Er det farlig å puste det inn? Sikkert et veldig dumt spørsmål siden det brukes til mat, men redd det er farlig for baby! Anonymkode: 4ca0d...ea5
Bålkaffe Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Du kan sjokklufte ved å ta opp alle dører og vinduer, for å få ut lukta. Når jeg søkte på nett, fant jeg ingenting hos giftinformasjonen om lukt fra eddik kan være farlig, men noen andre steder nevner at det kan føre til ubehag og noen få ganger ødem i hals/nese. Om du er usikker, kontakt giftinformasjonen: 22 59 13 00 telefonen er døgnåpen
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Det spørs på graden av eddik. Er det vanlig husholdningseddik, som har relativt lav prosent, så skal det ikke være farlig. Det blir litt som med klor, det lukter mye, men er ikke farlig før konsentrasjonen blir svært høy. Anonymkode: 3ef07...4c0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #4 Skrevet 23. mars 2023 Eddik er ikkje farlig å puste inn, men kan opplevast som ubehagelig pga lukt. Anonymkode: 48f0c...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå