AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 For min del handler det mye om sjarmen hans, og i stor grad om hvordan han får meg til å føle meg. Anonymkode: 7d1a3...372
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Sjarm først og fremst ja, så evnen til å kommunisere og se andre/være omsorgsfull og få meg til å føle meg bra Anonymkode: 58095...487 2 1
pudding Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Det er attraktivt med mennesker som er blide, høflige, smiler, glitrer i øynene - og prøver å gjøre andres dag god 🥰 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Aner faktisk ikke. Det er ingenting konkret. Anonymkode: 60ca3...055 1
Rebecca30 Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Hei! Som kvinne kan jeg si at jeg blir tiltrukket av ulike ting hos forskjellige menn. Men hvis jeg må nevne noen ting, så er det en god sans for humor og intelligens som virkelig fanger min oppmerksomhet. Det er også viktig for meg at han er empatisk og respektfull, og at han viser omsorg og interesse for meg som person. Utseendemessig så spiller det også en rolle, men det er ikke avgjørende for meg. Jeg liker menn som tar vare på seg selv, men det er personligheten og væremåten som virkelig betyr noe for meg. Jeg vil også si at kjemi og følelsen av å være ønsket og attraktiv er viktig for meg. Når en mann viser meg oppmerksomhet og får meg til å føle meg spesiell, så blir jeg automatisk mer tiltrukket av ham. Jeg tror det er mange faktorer som spiller inn når man finner noen attraktiv, men for meg handler det mye om personlighet og følelser. 🤗😍💕
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 At noen er snill og trygg Anonymkode: 657a3...c28
Trolltunge Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 Positivitet og livsglede. 🥰 Må også evne å snakke om seriøse ting, men jeg hadde aldri falt for en mann som ikke var positiv anlagt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 Før så var det intellektuell dominans. Så ble jeg sammen med han som er mannen min nå, og jeg sleit en del med meg selv for alt jeg trodde jeg ønsket meg i en mann hadde ikke han. Hva skjer? Tenkte jeg. Han var og er mye lavere utdannet enn meg, han mangler en del allmennkunnskap, det er jo det motsatte av det jeg finner attraktivt. Men ingen har tent meg og gjort meg så tiltrukket som ham. Han får meg til å le hver eneste dag. Jeg ler ofte så jeg må sette meg ned. Han er romantisk! Han er varm, omsorgsfull og vi har gode samtaler. Ingenting gjør meg så tent som å føle dyp emosjonell kontakt. Men denne attraksjonen er noe helt annet enn den jeg fikk for intellektuell dominans før. Kanskje har jeg også blitt mer voksen. At jeg ser at menn som har behov for å være flinkest, smartest osv. ofte er veldig usikre? Min mann er veldig ydmyk, og før da jeg var veldig usikker selv ville jeg sett det som svakhetstegn. Nå ser jeg det som visdom. Mannen min har ikke så mye å lære meg om de tingene jeg skulle ønske han kunne lære meg om. Men disse tingene får jeg på jobb og med venninner. Men han har greid å gi meg tilbakemeldingene og speil på meg selv som har gjort at jeg har utviklet meg mye. Han lærer meg at min måte ikke er rett og at jeg samtidig ikke trenger å være så usikker. Skulle jeg ønske vi kunne diskutere bøker? Ja! Men tiltrekningen til hans RO er så stor at det driter jeg mer og mer i. Anonymkode: b8816...9ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå