AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Jeg er en dame i 30-årene som har vært gift med en flott og god mann i flere år. Han har alltid gitt uttrykk for at han synes jeg er søt, flott og attraktiv. Før hans tid hadde jeg flere som var forelsket i meg. Jeg får også nå komplimenter fra andre menn (og kvinner) med jevne mellomrom, der de sier jeg er flott, fin, søt. Jeg får også positive tilbakemeldinger på personlighet, humor, omsorg for andre, klesstil. Jeg får lett andre til å le og føle seg vel, og får tilbakemeldinger på det. Jeg er slank (bmi ca 21), kler meg fint og sminker meg. Jeg kan oppleve at jeg ser søt og fin ut på noen bilder og flere ganger når jeg ser meg i speilet. Allikevel føler jeg stadig at jeg også ser rar, stygg og feit ut!! kan virkelig andre mene det de sier, dersom jeg jevnlig ikke ser det positive selv?? Hvordan kan min oppfatning av hvordan jeg set ut være så ustabil? Helt ærlig kan jeg føle meg fin og stygg, slank og feit samme dag!! Det er så slitsomt, og gjør at jeg også har tilbakevendende spiseforstyrrelse… hvordan kan man egentlig vite om man er stygg/pen/ok eller ikke?! håper på noen tanker fra andre… Anonymkode: 40f65...e80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Alle har det sånn. Noen ganger føler vi oss fine andre ganger stygge. Noen ganger blir vi gode på bilder andre ganger ikke. Noen ganger får vi komplimenter, andre ganger får vi ikke det. Anonymkode: 8f925...436 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle har det sånn. Noen ganger føler vi oss fine andre ganger stygge. Noen ganger blir vi gode på bilder andre ganger ikke. Noen ganger får vi komplimenter, andre ganger får vi ikke det. Anonymkode: 8f925...436 Tusen takk for svar! Når jeg først liker noen andre mennesker, synes jeg de alltid er flotte/seg selv. Jeg ser ikke så stor variasjon som jeg ser ved meg. Er det sånn for flere? Anonymkode: 40f65...e80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for svar! Når jeg først liker noen andre mennesker, synes jeg de alltid er flotte/seg selv. Jeg ser ikke så stor variasjon som jeg ser ved meg. Er det sånn for flere? Anonymkode: 40f65...e80 Det er en mann jeg liker litt som jeg synes er vanvittig kjekk i profil, men not so much forfra. Dette har jeg stusset mye over. Anonymkode: 8f925...436
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Alle har det sånn. Noen ganger føler vi oss fine andre ganger stygge. Noen ganger blir vi gode på bilder andre ganger ikke. Noen ganger får vi komplimenter, andre ganger får vi ikke det. Anonymkode: 8f925...436 Hvilke bilder stemmer da? De vi er heldige på, eller de vi er uheldige på?! Anonymkode: 40f65...e80
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke bilder stemmer da? De vi er heldige på, eller de vi er uheldige på?! Anonymkode: 40f65...e80 Kanskje ingen av dem? Det beste er kanskje å la noen filme deg fra ulike vinkler? Anonymkode: 8f925...436
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Ja forskning har vist at kvinner tror de er styggere enn de egentlig er og oppfattes for andre, mens menn overvurderer eget utseende og tror de er mer attraktive enn de er Anonymkode: 14c4d...bed 3 1
Gjest BasicBlondie Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 Så klart man kan være pen uten å selv se det, jeg har ei nær venninne som i mine øyne er nydelig, mens hun selv har en hel liste på hva hu ikke liker med seg selv🥺
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Har tenkt litt på det samme selv. Har fått høre flere ganger av ulike kvinner at jeg «ser bra ut», «er sexy», «kjekk» osv. Har forsåvidt alltid hatt en del oppmerksomhet fra jenter/kvinner. Ser det absolutt ikke selv. Tvert i mot. Alltid hatet å se meg selv i speilet, på bilder osv. syntes selv jeg ser både komisk og stygg ut🤷🏼♂️. Alltid gått mye med caps, holder meg foran munnen når jeg ler osv. teite forsøk på å «gjemme meg unna». Anonymkode: d7d24...625
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har det motsatt, jeg vet at en del synes jeg er for anodrogyn/lite nett og yndig eller tom stygg. Men det gir jeg fullstendig f i 😄 Mannen min synes jeg er sexy og kul. Og jeg synes selv jeg ikke er så verst 😊 Anonymkode: 02c68...6aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har alltid hørt at jeg er pen og i senere tid noen av de peneste de har sett, men det ser jeg ikke selv. Jeg føler meg helt normal. Jeg synes ikke at jeg er stygg, men som en i mengden. Jeg har alltid tenkt at det er personligheten og utstårlingen min som trekker meg opp.. Anonymkode: eaea5...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå