AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Noen andre som merker det samme? Dating blir vanskelig og at man begynner å ha tanker om fyren man aldri ga en sjanse?. slike tanker hadde jeg aldri hatt da jeg var 21 og dating var like enkelt som å spise eller drikke, det var bare naturlig, men nå herregud. Det er ikke mange menn som er single og de yngre er ute etter bare ligg, heller ikke de eldre er det veldig mange av som er single. Anonymkode: 34733...238 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Nei har aldri tenkt tilbake på at jeg burde gitt en sjanse til menn jeg ikke ha en sjanse. Er jo grunner til at jeg avviste de. Gidder ikke settle for less Anonymkode: 1a68a...ae4 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke mange menn som er single og de yngre er ute etter bare ligg, heller ikke de eldre er det veldig mange av som er single. Det har vel aldri i historien vært flere single menn, enn nå? Du må nok lete litt bredere. Anonymkode: cd9ac...38f 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har vel aldri i historien vært flere single menn, enn nå? Du må nok lete litt bredere. Anonymkode: cd9ac...38f Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣 Anonymkode: d5a8c...c31 3
Anonymburker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣 Anonymkode: d5a8c...c31 Hva slags menn er det du har vært bort i? Tenåringer? 4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣 Anonymkode: d5a8c...c31 Oisann. Jeg vil si det på litt snillere måte. For det første er vi flere her enn før. Utviklingen i samfunnet har gjort at vi ikke greier å finne hverandre, og ikke har bruk for hverandre slik vi hadde før. Alle er vi et produkt av de som kom før oss, og det er både menn og kvinner, som har styrt skuta dit den er i dag. Mye av det som betyr noe, har blitt overlatt til kommersielle krefter, og pengene driter i alt. Anonymkode: cd9ac...38f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Vil ikke si at det er vanskeligere, men ja det er anderledes. Jo eldre vi blir er vi ute etter kvaliteter som ikke betydde noe da vi var yngre. Det er en grunn til at du angrer på at du aldri ga en fyr sjanse, men det er blir feil å angre når du var en annen person med en annen holdning. Han fyren passet deg bare ikke da, men kanskje han gjør det nå? Anonymkode: ac0ba...0ff
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen andre som merker det samme? Dating blir vanskelig og at man begynner å ha tanker om fyren man aldri ga en sjanse?. slike tanker hadde jeg aldri hatt da jeg var 21 og dating var like enkelt som å spise eller drikke, det var bare naturlig, men nå herregud. Det er ikke mange menn som er single og de yngre er ute etter bare ligg, heller ikke de eldre er det veldig mange av som er single. Anonymkode: 34733...238 Tror ikke ett sekund på at du er en kvinne. Hvorfor ikke bare skrive det som det er, at du er en mann som sliter på datingmarkedet? Anonymkode: d6b43...115 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣 Anonymkode: d5a8c...c31 Hæ? Atte hva? Anonymkode: d6b43...115 1
Taluno Skrevet 23. mars 2023 #10 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣 Anonymkode: d5a8c...c31 Og jeg som kvinne har avsluttet dating fordi jeg har flere ganger møtt menn som er alt for tøffel...
stan Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 Du har oppdaget at også på dating markedet finnes det en "best før dato" .
Rosakatt Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 Det er nok mange som er single, og en god match for deg, du bare har ikke møtt dem enda. Fortsett å vær sosial, så møter du vel en kjekkas før eller siden 😊
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Skrevet 23. mars 2023 Dating suger! Det er et helvete faktisk. Ghosting, lyving, endeløse chatter som aldri gir noe uttelling. Når man har blitt utsatt for dette nok ganger så begynner man å miste troen. Mistro alt og alle. Forpliktelsesangst og situationships er den nye normalen. Heldigvis har jeg funnet meg en herlig fyr nå, så det finnes jo håp. Lykke til ts, du finner nok den rette du også. Et lite tips er å gå for de som ikke har vært single lenge nok til å bli utsatt for dagens datingkultur i særlig stor grad. Anonymkode: 09c46...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå