Gå til innhold

27, men blir 28 i år og dating er ikke lik den var før

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som merker det samme?

Dating blir vanskelig og at man begynner å ha tanker om fyren man aldri ga en sjanse?. slike tanker hadde jeg aldri hatt da jeg var 21 og dating var like enkelt som å spise eller drikke, det var bare naturlig, men nå herregud. Det er ikke mange menn som er single og de yngre er ute etter bare ligg, heller ikke de eldre er det veldig mange av som er single.

Anonymkode: 34733...238

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei har aldri tenkt tilbake på at jeg burde gitt en sjanse til menn jeg ikke ha en sjanse. Er jo grunner til at jeg avviste de. Gidder ikke settle for less 

Anonymkode: 1a68a...ae4

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er ikke mange menn som er single og de yngre er ute etter bare ligg, heller ikke de eldre er det veldig mange av som er single.

Det har vel aldri i historien vært flere single menn, enn nå? Du må nok lete litt bredere. 

Anonymkode: cd9ac...38f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det har vel aldri i historien vært flere single menn, enn nå? Du må nok lete litt bredere. 

Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣

Anonymkode: d5a8c...c31

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det tror du? Fordi kvaliteten på menn har gått ned og menns holdninger til kvinner, forhold og romantikk har blitt dårligere. Hjelper ikke at det fins mange single menn når det er menn som syns det er "tøffel" å være snill mot dama si og "gay" å slikke fitte.. Men analsex skal de ha 🤣

Hva slags menn er det du har vært bort i? Tenåringer?

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oisann. 

Jeg vil si det på litt snillere måte. For det første er vi flere her enn før. Utviklingen i samfunnet har gjort at vi ikke greier å finne hverandre, og ikke har bruk for hverandre slik vi hadde før. Alle er vi et produkt av de som kom før oss, og det er både menn og kvinner, som har styrt skuta dit den er i dag. Mye av det som betyr noe, har blitt overlatt til kommersielle krefter, og pengene driter i alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at det er vanskeligere, men ja det er anderledes. Jo eldre vi blir er vi ute etter kvaliteter som ikke betydde noe da vi var yngre. Det er en grunn til at du angrer på at du aldri ga en fyr sjanse, men det er blir feil å angre når du var en annen person med en annen holdning. Han fyren passet deg bare ikke da, men kanskje han gjør det nå?

Anonymkode: ac0ba...0ff

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen andre som merker det samme?

Dating blir vanskelig og at man begynner å ha tanker om fyren man aldri ga en sjanse?. slike tanker hadde jeg aldri hatt da jeg var 21 og dating var like enkelt som å spise eller drikke, det var bare naturlig, men nå herregud. Det er ikke mange menn som er single og de yngre er ute etter bare ligg, heller ikke de eldre er det veldig mange av som er single.

Anonymkode: 34733...238

Tror ikke ett sekund på at du er en kvinne. Hvorfor ikke bare skrive det som det er, at du er en mann som sliter på datingmarkedet?

Anonymkode: d6b43...115

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Atte hva?

Anonymkode: d6b43...115

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og jeg som kvinne har avsluttet dating fordi jeg har flere ganger møtt menn som er alt for tøffel... 

Skrevet

Du har oppdaget at også på dating markedet finnes det en "best før dato" . 

Skrevet

Det er nok mange som er single, og en god match for deg, du bare har ikke møtt dem enda. Fortsett å vær sosial, så møter du vel en kjekkas før eller siden 😊

AnonymBruker
Skrevet

Dating suger! Det er et helvete faktisk. Ghosting, lyving, endeløse chatter som aldri gir noe uttelling. Når man har blitt utsatt for dette nok ganger så begynner man å miste troen. Mistro alt og alle. Forpliktelsesangst og situationships er den nye normalen.

Heldigvis har jeg funnet meg en herlig fyr nå, så det finnes jo håp. Lykke til ts, du finner nok den rette du også. Et lite tips er å gå for de som ikke har vært single lenge nok til å bli utsatt for dagens datingkultur i særlig stor grad.

Anonymkode: 09c46...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...