Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere som ammer opplevd at baby har reagert på enkelte matvarer? Min baby på 7 uker har de siste dagene vært helt utrøstelig og sover alt for lite. Vil bare være på puppen, så fort jeg tar henne vekk begynner hun å gråte. Hun roer seg bare litt når hun er i bevegelse. Så kom jeg til å tenke på at jeg har spist masse lakris de siste dagene 😬 Det må vel ha en sammenheng? Jeg håper svaret er så enkelt, at jeg bare kan kutte ut lakrisen så er alt bra igjen. 🥺

Anonymkode: 732db...6ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å teste, egentlig🤗

Anonymkode: 2eba6...84b

AnonymBruker
Skrevet

Kan være helt tilfeldig. Barn har perioder med plager med feks magen, tenner, søvnproblemer osv. 

Det kan like så godt være at det er en slik årsak, og at du tilfeldigvis har spist lakris itillegg.  

Men av natur leter vi etter sammenhenger, så jeg skjønner at du spørr.

Anonymkode: ce939...9f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har dere som ammer opplevd at baby har reagert på enkelte matvarer? Min baby på 7 uker har de siste dagene vært helt utrøstelig og sover alt for lite. Vil bare være på puppen, så fort jeg tar henne vekk begynner hun å gråte. Hun roer seg bare litt når hun er i bevegelse. Så kom jeg til å tenke på at jeg har spist masse lakris de siste dagene 😬 Det må vel ha en sammenheng? Jeg håper svaret er så enkelt, at jeg bare kan kutte ut lakrisen så er alt bra igjen. 🥺

Anonymkode: 732db...6ca

Rundt 8 uker er det en økeperiode 😊 Bare å amme så produksjonen går opp 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...