Gå til innhold

Hva er greia med brunet smør?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er utrolig overvurdert? Synes det minner veldig om brun saus (av naturlige årsaker). Vil ikke at potetgullen eller kaka eller kjekset skal smake brun saus, liksom 🤢

Anonymkode: e8fbb...c26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke ofte jeg bruker det, og når jeg bruker det så er aldri på potetgull, kake eller kjeks. 

Brunt smør smaker brunt smør, ikke brun saus.

Anonymkode: c03f4...e12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg elsker det

Anonymkode: 98ae0...41f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er det bare jeg som synes det er utrolig overvurdert? Synes det minner veldig om brun saus (av naturlige årsaker). Vil ikke at potetgullen eller kaka eller kjekset skal smake brun saus, liksom 🤢

Anonymkode: e8fbb...c26

Da lar du vær å kjøpe potetløv med smak av brunet smør,så enkelt kan det gjøres.

Anonymkode: 6f8e4...c7a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Brunet smør er supergodt, feks på fisk (med sjalottløk, kapers, sitron og persille), eller i financiers.

Ingen av delene smaker brun saus. ;) Og potetchips med brunet smør har jeg aldri hørt om - jeg lager maten min (inkl det brunede smøret) selv - fra bunnen. Anbefales.

Anonymkode: 2cfb2...98c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Brunet smør er supergodt, feks på fisk (med sjalottløk, kapers, sitron og persille), eller i financiers.

Ingen av delene smaker brun saus. ;) Og potetchips med brunet smør har jeg aldri hørt om - jeg lager maten min (inkl det brunede smøret) selv - fra bunnen. Anbefales.

Anonymkode: 2cfb2...98c

Fra nyhetsslippet i februar, tipper det er grunnen til at TS spør;

20230324_085119.jpg.db09ab9a1f8ae22aeea95a542d6a05d5.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har smakt Sørlands Chips med brunet smør? Kunne tenke meg å prøve den, men har ellers ingen erfaring med brunet smør.

Jeg smakte Sørlands Chips med sjokolade og appelsin, og det var ingen høydare, men synes den med Hockey pulver var kjempegod. Synd de ikke selger den lenger :( 

Anonymkode: 139f3...077

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...