Gå til innhold

Er jeg kjip som ikke stekte vaffel til mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener dere? 
mannen kom hjem fra jobb og da var middagen til hele vår familie på fem på bordet. Da han var ferdig å spise fikk han så vondt i hodet at han gikk på soverommet og la seg. 

Mens han fortsatt lå der stekte jeg vafler til barna (ikke meg) og serverte de to eldste smoothie. Akkurat da jeg er ferdig med det kommer mannen ut og blir skikkelig irritert for at jeg ikke har laget vafler til han også. Det er vaffelrøre igjen så han kan fint steke flere hvis han også vil ha. Men det er ikke bra nok. Han er ufin og sier at det er kjipt gjort av meg å ikke steke til han. 
Jeg blir faktisk lei meg av reaksjonen hans. For det første kunne ikke jeg vite hvor lenge han skulle ligge der. Og for det andre når jeg var dårlig forrige uke fikk jeg ufine kommenterer når ikke kjøkkenet var ryddig da han kom hjem. 

Forstår ikke hvilken verden han lever i altså. 

Anonymkode: 30003...dac

• Liker 1
  • Hjerte 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han må skjerpe seg, smålig og barnslig og bli sint og sur hvertfall om du tilbød etterpå

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjipe begge to.

• Liker 22
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke noe om forholdet deres men jeg hadde såklart stekt vafler til mannen min også! Dem er like god hele kvelden uansett når han stod opp. Dessuten fint med ekstra omtanke om han var dårlig

Anonymkode: 875cd...248

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner folk disse mannfolka

Anonymkode: c1594...3e2

• Liker 9
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Man spør. Du var kjip.

Anonymkode: b0067...15f

• Liker 5
Skrevet

Joda, ikke bra at han var ufin da du var syk. Men litt rart å ikke tenke at andre i huset vil ha vafler. Hvorfor ikke steke et par-noen ekstra når man er i gang? Spiller vel ingen rolle om du vet når han står opp eller ikke. Noen hadde spist de før eller siden likevel. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vafler er best fersk, og det tar bokstavelig talt 2 minutter å steke. Jeg synes mannen din er urimelig og ufin mot deg.

Sutrete menn er usexy.

Anonymkode: 1692f...c21

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
svartkatt skrev (3 minutter siden):

Kjipe begge to.

Enig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg støtter deg her. Det hadde ikke tatt mannen din lange tiden og steke noen vafler selv når røra var klar. Kjip oppførsel. 

Anonymkode: d04b0...be8

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ganske kjipt av deg...

Anonymkode: 0b8f5...3f3

• Liker 4
Skrevet

No fikk jeg veldig lyst på vaffler

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

hadde han vært våken hadde jeg selvsagt stekt til han også. Men vi alle liker varme vafler så tenkte jo vi voksne kunne spise sammen senere. Ble derfor skikkelig satt ut. Stekte jo som sagt ikke til meg heller. 
dessuten hadde jo mannen akkurat fått servert middag

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Helt uforståelig med folk som er uenig med TS, snakk om og lage drama og bagateller av småting. 

Bli sur for han ikke ble vekket og det ikke lå ferdigstekte vafler herregud... Fikk jo tilbud om og få vafler når han sto opp men nei.. grine og sutre som en trassig 12åring 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

BARNSLIG MANN!!

Men jeg hadde stekt opp hele røra, hadde automatisk tenkt at alle vil ha vafler, inkludert mannen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her

hadde han vært våken hadde jeg selvsagt stekt til han også. Men vi alle liker varme vafler så tenkte jo vi voksne kunne spise sammen senere. Ble derfor skikkelig satt ut. Stekte jo som sagt ikke til meg heller. 

Hadde tenkt som deg, og liker best nystekte selv, så jeg hadde ikke stekt opp for å ha liggende 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her

Jeg regner med at du sa akkurat dette her og ikke "nei, stek selv, det er fort gjort".

Anonymkode: 74aa9...0c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vafler er jo best fersk, og det tar ikke mange minuttene å steke seg en. Sutrete mann du har.

Anonymkode: 6a0e1...b8c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvor finner folk disse mannfolka

Anonymkode: c1594...3e2

Å, de finnes overalt. Det er dessverre altfor mange av dem.

• Liker 4
Skrevet

Ikke la hans ufine oppførsel få deg til å gå på nåler, for å unngå dårlig oppførsel. 

Her i huset lager både eg og mannen ting til barna, uten at vi automatisk lager til hverandre. Forskjell på barn og voksne.

Forresten har du lov til å fortelle han at den oppførselen hans er uakseptabel,og at han burde skjerpe seg 

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...