AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Noen som har erfaring med denne kremen? Hvor fort ser man mindre rødheter? Bruker du den morgen og kveld og kun den eller med normal hudpleie rutine under og over den? Jeg har rutine med serumer og kremer jeg helst ikke vil slutte med, men legen som skrev ut finacea til meg sa bruke morgen og kveld som første produkt på huden. Vet dere om man må bruke finacea for "alltid" eller om det er en slags kur man bruker og kan være uten i lange perioder men alikevel ha mindre rødheter pga tidligere bruk? Anonymkode: fed2d...e40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen som har erfaring med denne kremen? Hvor fort ser man mindre rødheter? Bruker du den morgen og kveld og kun den eller med normal hudpleie rutine under og over den? Jeg har rutine med serumer og kremer jeg helst ikke vil slutte med, men legen som skrev ut finacea til meg sa bruke morgen og kveld som første produkt på huden. Vet dere om man må bruke finacea for "alltid" eller om det er en slags kur man bruker og kan være uten i lange perioder men alikevel ha mindre rødheter pga tidligere bruk? Anonymkode: fed2d...e40 Bruk den som legen sier. Siden dette er et legemiddel, og ikke hudpleie, bør du stille spørsmål til helsepersonell, ikke KG. Anonymkode: 0e3ed...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruk den som legen sier. Siden dette er et legemiddel, og ikke hudpleie, bør du stille spørsmål til helsepersonell, ikke KG. Anonymkode: 0e3ed...2ca Ellers takk, jeg er ute etter erfaringer fra andre som har brukt kremen. Anonymkode: fed2d...e40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Kratt_ skrev (2 timer siden): Funka ikke for meg. Her gjorde Soolantra susen Hei takk for svar! Hadde du kun rødheter eller både rødheter og nupper? Hvor lang tid tok det før du så effekt og må du fortsatt bruke Soolantra eller holdt det med en periode? Anonymkode: fed2d...e40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Kratt_ skrev (2 timer siden): Funka ikke for meg. Her gjorde Soolantra susen Hvor lenge brukte du den før du merket noe? Jeg brukte den i sikkert 7 mnd uten noe endring.. Anonymkode: 05ef6...bfc 1
Kratt_ Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvor lenge brukte du den før du merket noe? Jeg brukte den i sikkert 7 mnd uten noe endring.. Anonymkode: 05ef6...bfc Oi, det var lenge. Jeg så forskjell etter noen uker bare.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Kratt_ skrev (Akkurat nå): Oi, det var lenge. Jeg så forskjell etter noen uker bare. Takk, da prøvde jeg i allefall, hudlegen var veldig på at jeg måtte gi det god tid og ikke gi opp for tidlig, det var 7 mnd uten noe annet enn soolantra fordi huden reagerte på andre ting samtidig usj. Anonymkode: 05ef6...bfc
Kratt_ Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk, da prøvde jeg i allefall, hudlegen var veldig på at jeg måtte gi det god tid og ikke gi opp for tidlig, det var 7 mnd uten noe annet enn soolantra fordi huden reagerte på andre ting samtidig usj. Anonymkode: 05ef6...bfc Åssen rosacea har du? Jeg har utslett (iform av en stor flekk på kinnet) som klør og svir og blir hoven. Etter hva jeg har forstått så hjelper finacea på rosacea som har kviselignende utslett og det har ikke jeg. Sikkert derfor det ikke funka på meg 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Kratt_ skrev (1 minutt siden): Åssen rosacea har du? Jeg har utslett (iform av en stor flekk på kinnet) som klør og svir og blir hoven. Etter hva jeg har forstått så hjelper finacea på rosacea som har kviselignende utslett og det har ikke jeg. Sikkert derfor det ikke funka på meg 🤔 Jeg har det kviselignende utslettet og veldig lite av det du beskriver, kanskje det er den finacea jeg skulle hatt og ikke soolantra! Må sjekke med hudlegen igjen. Anonymkode: 05ef6...bfc
Kratt_ Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har det kviselignende utslettet og veldig lite av det du beskriver, kanskje det er den finacea jeg skulle hatt og ikke soolantra! Må sjekke med hudlegen igjen. Anonymkode: 05ef6...bfc Høres ut som at den er bedre for deg uten at jeg er noen ekspert altså 😊 Håper du finner noe som hjelper, rosacea er no ordentlig dritt! 😅
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 Kratt_ skrev (49 minutter siden): Åssen rosacea har du? Jeg har utslett (iform av en stor flekk på kinnet) som klør og svir og blir hoven. Etter hva jeg har forstått så hjelper finacea på rosacea som har kviselignende utslett og det har ikke jeg. Sikkert derfor det ikke funka på meg 🤔 Jeg har kun rødheter rundt nese og kinn, ikke utslett eller kviser. Fikk finacea at hudlege spesialist men hun ga meg ikke noe info og når jeg spurte om jeg kunne bruke andre produkter med tretinoin og BHA så sa hun "prøv deg frem du!".. Var på kontoret hennes max 5 min følte at hun nesten kastet meg ut, og ut fra det jeg leser om finacea så hjelper den på nupper og ikke rødheter så vet ikke engang om jeg har fått riktig preparat for mitt problem.. Så derfor er det veldig nyttig å høre andres erfaring! Anonymkode: fed2d...e40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #13 Skrevet 22. mars 2023 PS! Meg som svarte over er ikke den du siterte og spurte. Beklager misforståelsen. Jeg er trådstarter Anonymkode: fed2d...e40
Capazitet Skrevet 22. mars 2023 #14 Skrevet 22. mars 2023 Har rosacea type 1. Merka ingen forskjell med denne salva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå