AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Vil egentlig ikke noe annet med enn tråden enn å spre litt håp og glede innimellom alle trådene om samlivsbrudd og sexnekt her inne. Jeg og samboer har gått igjennom noen ganske tøffe år, og har vært på randen til samlivsbrudd noen ganger. Jeg har vært nære å gå, men har ikke tatt skrittet. Av hensyn til barna, familien og fordi jeg har hatt et lite håp om å få tilbake gnisten. Så skjer det jo at livet går riktig vei innimellom. Vi får mer tid og muligheter til å være kjærester igjen. Vi har vel både bevisst og ubevisst tatt noen grep for å få forholdet på rett kjøl. Og nå sitter jeg altså her, med sommerfugler i magen slik det var for over 20 år siden når jeg først ble kjent med henne. Skikkelig stormforelsket i henne og gleder meg sykt til hun kommer hjem fra jobb så jeg får se smilet hennes igjen. Holde rundt henne. Sove med henne, og våkne med henne til en ny dag i morgen. Jeg er bare så utrolig glad og lykkeligere nå enn da hun ble min for første gang og føler også en enorm lettelse over at vi får beholde familien. Og at vi gjør det fordi vi virkelig veldig gjerne vil, og ikke bare for barna skyld. Anonymkode: a0f45...e42 4 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Håper du forteller henne hva du føler❤️ Anonymkode: 3b9dd...483 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Håper du forteller henne hva du føler❤️ Anonymkode: 3b9dd...483 Det kan jeg love deg TS Anonymkode: a0f45...e42
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Gjorde godt å lese 🥰 Anonymkode: ed8a7...ad7
Hjelpsom Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 58 minutter siden, AnonymBruker said: Vil egentlig ikke noe annet med enn tråden enn å spre litt håp og glede innimellom alle trådene om samlivsbrudd og sexnekt her inne. Jeg og samboer har gått igjennom noen ganske tøffe år, og har vært på randen til samlivsbrudd noen ganger. Jeg har vært nære å gå, men har ikke tatt skrittet. Av hensyn til barna, familien og fordi jeg har hatt et lite håp om å få tilbake gnisten. Så skjer det jo at livet går riktig vei innimellom. Vi får mer tid og muligheter til å være kjærester igjen. Vi har vel både bevisst og ubevisst tatt noen grep for å få forholdet på rett kjøl. Og nå sitter jeg altså her, med sommerfugler i magen slik det var for over 20 år siden når jeg først ble kjent med henne. Skikkelig stormforelsket i henne og gleder meg sykt til hun kommer hjem fra jobb så jeg får se smilet hennes igjen. Holde rundt henne. Sove med henne, og våkne med henne til en ny dag i morgen. Jeg er bare så utrolig glad og lykkeligere nå enn da hun ble min for første gang og føler også en enorm lettelse over at vi får beholde familien. Og at vi gjør det fordi vi virkelig veldig gjerne vil, og ikke bare for barna skyld. Anonymkode: a0f45...e42 Huff, begynte å grine her igjen nå.. 😢 Er glad på deres vegne og familiens vegne 💗. Husk bare på å ta vare på hverandre nå og ta grep igjen hvis det er antydning til å butte imot igjen. Bare fortell henne vær dag hvor lykkelig du er som har henne, sett pris på henne og ta vare på henne.. 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå