Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må klaffe for dere for at en date til slutt ender med et forhold? 

Anonymkode: c9dd5...aeb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjemi, personlighet, energinivå, livsstil, mål, holdninger, livssyn, politikk, moral, interesser, intellektuelt nivå, kommunikasjonsmåte, kjærlighetsspråk, sex og sikkert hundre andre ting 

Anonymkode: fca0f...e26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kjemi, personlighet, energinivå, livsstil, mål, holdninger, livssyn, politikk, moral, interesser, intellektuelt nivå, kommunikasjonsmåte, kjærlighetsspråk, sex og sikkert hundre andre ting 

Hvordan skal man klare å finne noen, når det er så mye som må klaffe? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke det er så mange til som skal til for at det blir et forhold. Enkle ting som begjær, forelskelse, at en ønsker å gå inn i et forhold med akkurat den personen.

Det som var sagt lenger opp, tror jeg er mer årsak til at det blir slutt, eller at forholdet varer.

Anonymkode: f00f8...07f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva av disse tingene ser du på som unødvendig at trenger å klaffe for at et forhold skal fungere? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke det er så mange til som skal til for at det blir et forhold. Enkle ting som begjær, forelskelse, at en ønsker å gå inn i et forhold med akkurat den personen.

Det som var sagt lenger opp, tror jeg er mer årsak til at det blir slutt, eller at forholdet varer.

Anonymkode: f00f8...07f

Jeg ser det motsatt. Et forhold kun basert på forelskelse og lysten på et forhold varer ikke. Forelskelse går over og forskjellene man har er altfor store til at forholdet er positivt i lengden og dermed ender sånne forhold med brudd og utroskap osv 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det skal ikke være lett å finne seg en livspartner. Det ER vanskelig og det skal det være, man skal ikke ta lett på hvem man vil dele livet sitt med. Å klaffe på de punktene ser jeg på som et minimum, men det er ikke umulig. Man har gjerne disse tingene til felles med venner allerede. Jeg kunne f eks heller ikke vært venn med noen med helt andre holdninger eller interesser eller intellektuelle nivå enn meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må trives i selskapet hans og føle meg tiltrukket seksuelt. Det er nå stort sett det. 

Anonymkode: 29120...35d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...