AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Hva må klaffe for dere for at en date til slutt ender med et forhold? Anonymkode: c9dd5...aeb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Kjemi, personlighet, energinivå, livsstil, mål, holdninger, livssyn, politikk, moral, interesser, intellektuelt nivå, kommunikasjonsmåte, kjærlighetsspråk, sex og sikkert hundre andre ting Anonymkode: fca0f...e26
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Kjemi, personlighet, energinivå, livsstil, mål, holdninger, livssyn, politikk, moral, interesser, intellektuelt nivå, kommunikasjonsmåte, kjærlighetsspråk, sex og sikkert hundre andre ting Anonymkode: fca0f...e26 Hvordan skal man klare å finne noen, når det er så mye som må klaffe? Anonymkode: c9dd5...aeb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan skal man klare å finne noen, når det er så mye som må klaffe? Anonymkode: c9dd5...aeb Jeg tror ikke det er så mange til som skal til for at det blir et forhold. Enkle ting som begjær, forelskelse, at en ønsker å gå inn i et forhold med akkurat den personen. Det som var sagt lenger opp, tror jeg er mer årsak til at det blir slutt, eller at forholdet varer. Anonymkode: f00f8...07f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan skal man klare å finne noen, når det er så mye som må klaffe? Anonymkode: c9dd5...aeb Hva av disse tingene ser du på som unødvendig at trenger å klaffe for at et forhold skal fungere? Anonymkode: fca0f...e26 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det er så mange til som skal til for at det blir et forhold. Enkle ting som begjær, forelskelse, at en ønsker å gå inn i et forhold med akkurat den personen. Det som var sagt lenger opp, tror jeg er mer årsak til at det blir slutt, eller at forholdet varer. Anonymkode: f00f8...07f Jeg ser det motsatt. Et forhold kun basert på forelskelse og lysten på et forhold varer ikke. Forelskelse går over og forskjellene man har er altfor store til at forholdet er positivt i lengden og dermed ender sånne forhold med brudd og utroskap osv Anonymkode: fca0f...e26
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvordan skal man klare å finne noen, når det er så mye som må klaffe? Anonymkode: c9dd5...aeb Det skal ikke være lett å finne seg en livspartner. Det ER vanskelig og det skal det være, man skal ikke ta lett på hvem man vil dele livet sitt med. Å klaffe på de punktene ser jeg på som et minimum, men det er ikke umulig. Man har gjerne disse tingene til felles med venner allerede. Jeg kunne f eks heller ikke vært venn med noen med helt andre holdninger eller interesser eller intellektuelle nivå enn meg. Anonymkode: fca0f...e26
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Jeg må trives i selskapet hans og føle meg tiltrukket seksuelt. Det er nå stort sett det. Anonymkode: 29120...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå