Gå til innhold

Hvor mye baksnakking skal man tåle i vennegjeng?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener da på VGS, og vennegjeng på ca.10 personer, opplever jo at det nesten er drama hver eneste uke. Og jeg blir såå lei, hver uke er det ei eller anna ei som mener at noen har baksnakka henne. Jeg vet også at de driver med å skal sammenligne seg selv med andre bak vedkommendes rygg, har ikke orka å opplære dem om at det ikke er greit for da blir de sinte. Burde jeg si fra? 

Anonymkode: adf74...6db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Baksnakking er tacky og feigt.

Anonymkode: 20796...8bb

Skrevet

Cirka null. Er greit om man lufter frustrasjoner, og spør om råd for eksempel. Eller fortelle noe nytt. Kanskje det er noen grenser der.. Men negativt snakk og sladder gidder jeg ikke høre på.

Skrevet

Huff, jeg satt på toget hvor en ganske støyende venninnegjeng i ungdomsskolealder satt. De snakket om navngitte andre jenter , om hvor stygge de er, at den og den er retardert, hun *navn ser ut som Jeff Dahmer, går inn på flere profiler på sosiale medier for å diskutere utseende og personlighet, mangler og feil på andre jenter. Jeg ble egentlig ganske uvel, fordi jeg fikk så evig nok av den typen adferd på ungdomsskolen og videregående. Jeg hadde håpet at ting hadde endret seg på 20 år, nei 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...