Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid i uke 16 og frem til nå føler jeg magen bare ser tjukk ut,blitt litt hardere, men som en B-form. 

Jeg er førstegangsfødende. 

Når fikk andre førstegangsfødende gravidmage? 

Anonymkode: 149b8...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne antyde mage i uke 20.. Mer synlig i uke 25

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I uke 30. 

Anonymkode: 19bfd...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

VELDIG forskjellig for alle sånn jeg har skjønt det. Her kom egentlig ikke noe mage før rundt uke 30, men jeg er nå i uke 36 og bruker end mine vanlige klær og kan skjule magen uten noen stor innsats. 

Anonymkode: 3fe54...30a

AnonymBruker
Skrevet

Nummer 1: rundt uke 30, men kunne fint skjule den ved termin 😛 la på meg 11 kg

Nummer 2: rundt uke 20, er i uke 30 nå og er ca like stor som ved termin med førstemann😅 14 kg hittil

Anonymkode: debb8...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Nummer 1: rundt uke 30, men kunne fint skjule den ved termin 😛 la på meg 11 kg

Nummer 2: rundt uke 20, er i uke 30 nå og er ca like stor som ved termin med førstemann😅 14 kg hittil

Anonymkode: debb8...1f4

AnonymBruker
Skrevet

Uke 30 var jo veldig lenge. Vet jo at det er store forskjeller. Dere som fikk mage så sent var dere veldig tynne i utgangspunktet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått mage tidlig begge mine svangerskap. Frem til uke 12-14 har det jo bare vært sånn typisk oppblåst/luft-mage, men det gikk aldri over før det ble babymage. Har vært vanskelig å skjule fra rundt 14-16. Jeg er veldig tynn, men IKKE trent. Altså, lite magemuskler som holder magen inne 😄

Anonymkode: 76664...a1d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med første fikk jeg synlig mage for meg i uke 22, men det var ikke synelig for andre før uke 32. Jeg var normalvektig.

Nå er jeg i uke 19 med nr 2, og finnes ikke antydning til at jeg er gravid.

Anonymkode: 665d7...1c0

AnonymBruker
Skrevet

Min poppa rundt uke 24-25.

Anonymkode: a9864...b74

AnonymBruker
Skrevet

Nr. 1: Uke 21 

Nr. 2 Uke 14

Nr. 3 uke 19

Varierer veldig fra svangerskap til svangerskap🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 777e0...5b1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 11+2 og er gravid med nr.1. Jeg har fått ganske stor mage, og må knappe opp mine vanlige bukser ila arbeidsdagen fordi det blir så stramt rundt magen. Går i gensere som dekker over.

Jeg er normalvektig. Veldig overrasket over at jeg har såpass stor mage allerede. Og trodde ikke det var normalt før man var i minst uke 16.

Anonymkode: be0cb...952

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er i uke 16 selv, og nå må jeg nok bruke vide strikkagensere el.l. for å skjule magen. Endelig ser den litt gravid ut, ikke bare oppblåst🙈

Anonymkode: 50acf...f5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nettopp bikket uke 13+0, og får mage på ettermiddagen. Om morgenen ser den vanlig ut, men jeg kjenner at det er en masse inni der. Er liksom litt i veien og kjennes ubehagelig ut om jeg sitter med et bein oppi stolen, eller krøller meg sammen i sofaen. Om jeg prøver å holde inne magen om kvelden, ser jeg en tydelig liten kul i området mellom symfysen og navlen.

Har kjent det på buksene siden uke 6, men det kan selvfølgelig være oppblåsthet. 

Anonymkode: 7efb2...47d

AnonymBruker
Skrevet

Poppa skikkelig rundt 27-28. Nå 32 og magen er så stor, tung og i veien at jeg kan ikke skjønne at jeg ønska meg dette 😅

Anonymkode: 99058...06d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Uke 30 var jo veldig lenge. Vet jo at det er store forskjeller. Dere som fikk mage så sent var dere veldig tynne i utgangspunktet? 

Slank men helt innafor normalvektig. Er ganske høy da, som jordmor sier har litt å si🤷🏼‍♀️ Er i uke 36 med lite mage. Str på baby og mengde fostervann er uansett helt normalt og fint. 

Skrevet

førstegangs, min kom ikke før i uke 24-25
Kommer an fra person til person.

AnonymBruker
Skrevet

Rundt uke 30 kunne man se at noe hadde skjedd. Ett par mnd før termin var det så tydelig at noen få turte å anta at jeg var gravid.

Anonymkode: 0bc01...e66

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 16.24):

Jeg er gravid i uke 16 og frem til nå føler jeg magen bare ser tjukk ut,blitt litt hardere, men som en B-form. 

Jeg er førstegangsfødende. 

Når fikk andre førstegangsfødende gravidmage? 

sykt tidlig. uke 13-14 måtte jeg kapitulere å handle gravidklær og det var så synlig at folk reiste seg for meg på bussen

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 17.13):

VELDIG forskjellig for alle sånn jeg har skjønt det. Her kom egentlig ikke noe mage før rundt uke 30, men jeg er nå i uke 36 og bruker end mine vanlige klær og kan skjule magen uten noen stor innsats. 

heldiggris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...