AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Hei! Jeg er over 30 og har de siste 5 årene slitt veldig med kviser. Dette er ofte kviser som blir store og røde, og som ligger under huden som man ikke kan klemme ut puss på. Området får nesten en hevelse og blir «betent». Det ene kinnet mitt har store, dype og røde arr. Jeg klemmer aldri ut kviser både fordi det «ikke er noe» å klemme ut og fordi jeg selvfølgelig er redd for å etterlate arr. Til tross for at jeg hverken klemmer eller tar på området, så ender kvisene opp med å lage arr allikevel og etterlater seg store runde og røde arr. Et kjempe sårt problem!! Noen som har gode erfaringer for å fjerne arr?? Jeg er interessert i hudlege, men samtidig redd for å prøve dette i frykt for at behandling på arr skal gjøre ansiktet mitt verre enn utgangspunktet.. Hva slags behandling har gitt effekt på dere? Anbefalinger? Anonymkode: ce4f1...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Kom deg til hudlege. Har aldri opplevd at behandling derifra vil gjøre det verre. Vanlig behandling er både innvortes og utvortes. Anonymkode: 51f5d...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…