Gå til innhold

COSRX - noen med erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har noen av COSRX sine produkter og de holder huden myk og fuktig. Men, det er ingen kremer som hjelper mot rynker. Kun SPF kan hjelpe å forebygge mot rynker. Annet enn det er det botox og laser som kan hjelpe mot rynker,(ikke at jeg anbefaler botox.. syntes rynker er fint) men ingenting som man legger på overflaten vil fjerne dette, så ikke kast bort pengene dine i håp om dette.

Anonymkode: c3c09...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært nødt til å forholde meg til ett merke livet ut, hadde det blitt COSRX. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aloe sun soothing cream er den beste solkremen jeg vet om, har prøvd mange men denne gir fukt, føles godt på huden, får ikke øynene mine til å svi og blir aldri solbrent, kan også fint legge sminke over. 

Har også overnight rice mask, bruker den innimellom, helt grei, for greit med fukt samt litt jevnere hudtone. 

Har i flere år brukt bha toneren også, er den beste jeg har prøvd. Ingen irritasjon, mindre urenheter og sorte prikker, noe mindre porer, samt faktisk gir litt fukt.

Har også hatt segleslim essence og krem, likte begge deler, men likte nok kremen best. Ga nesten en primer effekt på meg, i tillegg til mye fukt, passet meg veldig godt på sommeren så tror jeg skal kjøpe den igjen snart.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blingblingtahei skrev (1 minutt siden):

Aloe sun soothing cream er den beste solkremen jeg vet om, har prøvd mange men denne gir fukt, føles godt på huden, får ikke øynene mine til å svi og blir aldri solbrent, kan også fint legge sminke over. 

Har også overnight rice mask, bruker den innimellom, helt grei, for greit med fukt samt litt jevnere hudtone. 

Har i flere år brukt bha toneren også, er den beste jeg har prøvd. Ingen irritasjon, mindre urenheter og sorte prikker, noe mindre porer, samt faktisk gir litt fukt.

Har også hatt segleslim essence og krem, likte begge deler, men likte nok kremen best. Ga nesten en primer effekt på meg, i tillegg til mye fukt, passet meg veldig godt på sommeren så tror jeg skal kjøpe den igjen snart.

Enig i 100% av dette! Går ikke tilbake til et annet merke med det første. 

Anonymkode: 30761...891

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker COSRX! Prøver mye forskjellig for min tørre og sensitive hud, men disse fuktighetskremene har fast plass på badehyllen hos meg:

https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/cosrx-oil-free-ultra-moisturizing-lotion/

https://skinsecret.no/produkter/fuktighetskrem/cosrx-balancium-comfort-ceramide-cream/

Purrito er også et godt merke

Anonymkode: a47ae...ebc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cosrx har ganske mye ulike produkter for ulike behov. Jeg har brukt merket i flere år, både produkter med snegleslim og annet. De har serier beregnet på sensitiv og uren hud, og disse har datteren min brukt mye. 

Og kremer fjerner riktignok ikke rynkene, men fornøyd hud med god fukt og fri for døde hudceller, ser friskere ut slik at rynkene ikke blir så tydelige. Huden rundt øynene ser liksom fyldigere ut, synes jeg. 

Anonymkode: 27db3...85d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg liker snegleessensen veldig godt, har brukt den morgen og kveld i to uker. Nå har jeg kjøpt snegleslimkrem, men jeg føler meg «stram» i huden noen timer etter påføring hvis jeg ikke bruker solkrem over. Er det normalt? Vil det gå over?

Etter rens bruker jeg toneren med propolis og honning, og i tillegg til slimessensen bruker jeg C-vitaminserum.

Når jeg prøvde kremen i går kveld, under nattkremen, følte jeg meg litt «stram» da jeg våknet.

Men huden min er blitt mykere og finere etter at jeg startet med snegleslimessens og toneren.

Jeg elsker også aloesolkremen! 

Anonymkode: 55018...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd så og si hele serien. Men er ikke videre imponert. Er stor fan av koreansk kosmetikk, men synes ikke Cosrx gjør noe for huden min. Liker leppebalsamen da. Men sneglekremen synes jeg er for kilssete. Vet ikke om det er tilfeldig, men har hatt tette bihuler siden jeg begynte med denne. Har kuttet denne ut noen dager nå, så får se. Synes også jeg får litt utslett i huden av denne. Har ikke sensitiv hud og reagerer sjeldent på noe. 

Anonymkode: 47bf8...bf7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heller ingen fan av cosrx. Eneste produktet jeg liker er cosrx aha/bha toner. Solkremen har en sterk parfymelukt og i tillegg er den ikke bekreftet å være spf 50, så skjønner ikke at folk tør å bruke den. Finnes så mye bedre koreansk hudpleie enn cosrx. 

Anonymkode: 3a8a0...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...