Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en ny partner i 1,5 år. Vi har tatt det sakte og har bare møttes når vi har barnefri. Nå tenker vi at det er på tide at omverden får vite om oss, inkludert våre barn (vi har begge egne barn, jeg 90 %, han 50%). Planen er etterhvert la barna og ny partner med barn å treffes. 

Men jeg har en x som ødelegger så mye. Og jeg har en frykt for at han kan gjøre hva som helst for å ødelegge for oss. Her kan bare fantasien sette grenser for hva som kan skje. Han er nærmest kapabel til alt... 

Jeg ønsker å si det, slik at barna ikke får dette ansvaret når de er med pappan sin. På samme tid føler jeg ikke at jeg har meldeplikt til han når han har barna 10%. 

Bør barna vite det før x, eller etterpå? 

Anonymkode: bcd47...3cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt en ny partner i 1,5 år. Vi har tatt det sakte og har bare møttes når vi har barnefri. Nå tenker vi at det er på tide at omverden får vite om oss, inkludert våre barn (vi har begge egne barn, jeg 90 %, han 50%). Planen er etterhvert la barna og ny partner med barn å treffes. 

Men jeg har en x som ødelegger så mye. Og jeg har en frykt for at han kan gjøre hva som helst for å ødelegge for oss. Her kan bare fantasien sette grenser for hva som kan skje. Han er nærmest kapabel til alt... 

Jeg ønsker å si det, slik at barna ikke får dette ansvaret når de er med pappan sin. På samme tid føler jeg ikke at jeg har meldeplikt til han når han har barna 10%. 

Bør barna vite det før x, eller etterpå? 

Anonymkode: bcd47...3cc

Hadde ikke sagt noe til en så farlig mann. 

Anonymkode: 85327...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sagt noe. Det er privatlivet ditt. 

Anonymkode: 200b6...938

AnonymBruker
Skrevet

Det er bedre for barna at han hører det fra deg, og ikke dem..

Neste gang de kommer hjem fra far, sier du at du vil snakke med dem om noe, og forteller om kjæresten. Si at du vil de skal møtes? Deretter sender du en kort sms til far: har fått meg kjæreste, for 1.5 siden nå, han heter Pål. Har sagt det til barna, og de skal møte ham snart. 

Så får han tid til å fordøye og eventuelt skape trøbbel, i god tid før barna skal dit igjen..?

Anonymkode: f3b7b...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...