AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Hadde du ønsket og være en sugar dady om du hadde hatt økonomi for dette ? Spørsmålet er vel kanskje mest relevant for enten de som er 50+ og som ønsker seg en relativt ung kvinne. Eller menn som ikke har "draget". La oss si dette er en kvinne du finner tiltrekkende både fysisk og mentalt. Men, om det ikke hadde vært et utbytte økonomisk for henne, hadde du bare aldri hatt sjans. Ordningen dere i mellom kunne dere ha blitt enige om. Men, det vanlige er vel at en suger dady betaler hennes faste regninger, pluss noe ekstra som klær/undertøy, frisør etc. Hvor ofte hadde du ønsket møte da om dette hadde vært aktuelt for deg? (gjerne skrive alder) Anonymkode: d5bb2...f30 1
stan Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Nei. Ønsker mer av min kvinne enn bare sex. Hun jeg lever med får meg til å bli en bedre versjon av meg selv. En god venn og en jeg tror vil være med meg resten av livet. Det er jo gøy med sex, men det er ikke henne som er den begrensende faktoren. 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Hvorfor skal det være attraktivt for noen som helst å presse og lokke noen til å ha sex med seg som egentlig ikke vil ligge med deg? Å kjøpe et samtykke er overgrep. Selvom man har kjøpt samtykket så har jo ikke den andre noe mer lyst på sex med deg fordet, men den må si ja pga behovet for pengene. Å ligge med noen som ikke har oppriktig lyst til å ligge med deg er overgrep, og sugardaddy er bare et mer kamuflert begrep på horekunde, og i mange tilfeller en betegnelse på de type horekundene som ønsker så lav alder som mulig på jenta de misbruker også. Anonymkode: 47cae...685 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Menn fra middelalderen er for lengst døde nå. Anonymkode: 22acb...173 9
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn fra middelalderen er for lengst døde nå. Anonymkode: 22acb...173 like greit, de hadde ikke et godt kvinnesyn har jeg inntrykk av Anonymkode: 41739...121 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde du ønsket og være en sugar dady om du hadde hatt økonomi for dette ? Anonymkode: d5bb2...f30 Nei. Anonymkode: 9bf8b...c81 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Nope. Penga mine vil jeg bruke på meg selv og de som er oppriktig glad i meg. Anonymkode: d2696...d11 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har økonomi til det og er overhodet ikke interessert. Kvinner på min egen alder passer meg mye bedre. Anonymkode: ec992...622 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Tror det blir travelt på sugar daddy markedet når alt blir dyrt så blir det dyrt å ha råd til alt for mange unge kvinner som er vokst opp med å få alt de pekte på av foreldrene sine. Anonymkode: 8c6bf...5ca
Einus Skrevet 23. mars 2023 #11 Skrevet 23. mars 2023 Helt uinteressant for mitt vedkommende. Vil ha en voksen kvinne.
Michaelhe Skrevet 23. mars 2023 #12 Skrevet 23. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde du ønsket og være en sugar dady om du hadde hatt økonomi for dette ? Spørsmålet er vel kanskje mest relevant for enten de som er 50+ og som ønsker seg en relativt ung kvinne. Eller menn som ikke har "draget". La oss si dette er en kvinne du finner tiltrekkende både fysisk og mentalt. Men, om det ikke hadde vært et utbytte økonomisk for henne, hadde du bare aldri hatt sjans. Ordningen dere i mellom kunne dere ha blitt enige om. Men, det vanlige er vel at en suger dady betaler hennes faste regninger, pluss noe ekstra som klær/undertøy, frisør etc. Hvor ofte hadde du ønsket møte da om dette hadde vært aktuelt for deg? (gjerne skrive alder) Anonymkode: d5bb2...f30 Jeg vet ikke? Mange middelaldrende menn er sårbare, de er redde for ensomhet og at de ikke vil klare å finne noen. Så dukker det opp noen som er ung og attraktiv, og som er villig til å bruke dette til å kreve penger. Eller så tenker den middelaldrende at penger er det eneste han har å tilby en som er så ung og pen. Uansett hvordan det starter, så blir det noe usunt med dette. Og hvis det noensinne blir en sak sosialt, dvs mange mennesker begynner å snakke om dette, så er jo den eldre så erfaren og mektig. Sunn ungdom har blitt besudlet av sirumpa og skallet ekling. Den unge er så tilsynelatende sårbar og uskyldig i livet at alle vet at den gamle grisen er en skurk. Den unge flytter så videre til neste offer. Endret 23. mars 2023 av Michaelhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå