Gå til innhold

Når han sa du er fin, og kan tenke meg du..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jo veldig pen, men jeg har vært på date med menn. De gir alltid komplimenter til meg. Du er fin eller du har bra utstråling. Men jeg føler noen menn velger meg pga utseendet...sånn som siste jeg var på date med, komplimenterte også utseendet. Men på en annen måte. Igjen trakk han det inn etter vi har møttes her om dagen. Han har sagt totalt 4 ganger, at de pene henger på de stedene eller de pene henger der. Jeg sa også at jeg dro til et utested som var nærme mitt bosted. Da sa han igjen: åhh jeg hadde trodd du var på det stedet borti Solli Plass, der alle de pene er.

Åja youngstorget? Så sa jeg: hvordan det? Jeg vil ikke bli likt bare pga utseendet, vil at noen skal like meg for min personlighet og.  Da sa han: " jo riktig tenkt, du er veldig god og ærlig". Så sa han: Men en ting jeg ser at de som går etter utseendet til noen, det  ender jo  med partnervold tilslutt, ".   Jeg bare tenkte: mannen her er redd for å like meg. Og han utelukkende ser ut til å tro at jeg er bra for han. Jeg liker fyren så utrolig godt, men livredd for at det skal bli et problem i relasjonen om han hele tiden skal være usikker på seg selv, og ta det ut på meg. Og han kysser masse på meg, og klemmer meg og holder mine hender. Men hvordan skal jeg få han trygg på meg? At han kan akseptere at jeg er bra nok for han. Og at han ikke selv blir kjempeusikker.....  jeg har skrevet innlegg før.Men spør igjen om tips om det er håp for oss? Ikke hatt sex enda. 

Anonymkode: 7a01c...13f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han advarer deg mot at han er voldelig. 

Når han sier "de pene går dit" og snakker om de andre pene som går andre steder enn deg sies det for å få deg usikker på hva han mener, om han indirekte sier du er stygg eller de andre er mye penere. Det er subtil nedbryting. Og det er helt malplassert å si at de som går etter pene jenter ender med partnervold. For det første er det ikke sant, men for det andre så går han selv etter pene jenter og røper seg selv ved å si noe sånt. 

Kom deg vekk fra han!! 

Anonymkode: 1134d...aec

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg her. Han der er ikke god 

Anonymkode: 5600a...aca

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Han advarer deg mot at han er voldelig. 

Når han sier "de pene går dit" og snakker om de andre pene som går andre steder enn deg sies det for å få deg usikker på hva han mener, om han indirekte sier du er stygg eller de andre er mye penere. Det er subtil nedbryting. Og det er helt malplassert å si at de som går etter pene jenter ender med partnervold. For det første er det ikke sant, men for det andre så går han selv etter pene jenter og røper seg selv ved å si noe sånt. 

Kom deg vekk fra han!! 

Anonymkode: 1134d...aec

Ja, skjønner ikke at han sier så mye rart tidlig i datingfasen. Han snakker også nedsettende om seg selv. At han har det og den ujevnheten i ansiktet eller noe annet, så kan han si: men jeg føler jo meg ikke gammel egentlig. Men han sammenlikne meg med alle andre😯

Anonymkode: 7a01c...13f

Skrevet

Det er viktig at menn ser oss kvinner som mer enn bare vårt utseende. Vi skal ikke akseptere å bli redusert til objekter som bare blir valgt på grunn av utseendet vårt. Som Mao Zedong sa: "Kvinner har reist halve himmelen". Vi har så mye mer å tilby enn bare vårt utseende. Vi skal ikke akseptere å bli utsatt for partnervold på grunn av andres usikkerhet. 💪

Hvis denne mannen ikke kan akseptere deg som en hel person med din egen unike personlighet, så fortjener han ikke din oppmerksomhet og tid. Du fortjener noen som elsker og respekterer deg for den du er. Ikke la noen få deg til å føle deg mindre verdt enn du er. 💜

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...