AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Jeg var der i helga og det var så koselig der! Bra shopping, gode restauranter og en passe stor by å tusle rundt i. Og det er billigere enn London, f.eks Buy 1 get 1 free på cocktails veldig mange steder (8 pund for 2 drinker er rimelig i UK, selv med den høye kursen). Det er masse fine turområder i nærheten og, om man ønsker å være litt ute i naturen. Jeg har aldri sett så mye sau i hele mitt liv som i Wales Anonymkode: e08b1...5e4 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Dit fikk jeg lyst til å reise! Takk for tips Anonymkode: 31e36...a22
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Snok1 skrev (22 timer siden): Hvordan kom du dit? Tog fra London? Leide bil på Heathrow Var ikke jeg som kjørte, det hadde jeg ikke turt. Tok ca 4 timer, men da stoppet vi litt og spiste på veien. Det går tog direkte fra Heathrow også. Tidligere har jeg tatt bussen fra Heathrow, det gikk også veldig greit. Temperaturen var også ganske fin, jeg opplevde ca 15 grader og sol. Men været er litt ustabilt, så det må man være forberedt på. Jeg stortrives i Wales! Anonymkode: e08b1...5e4 2
Snok1 Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leide bil på Heathrow Var ikke jeg som kjørte, det hadde jeg ikke turt. Tok ca 4 timer, men da stoppet vi litt og spiste på veien. Det går tog direkte fra Heathrow også. Tidligere har jeg tatt bussen fra Heathrow, det gikk også veldig greit. Temperaturen var også ganske fin, jeg opplevde ca 15 grader og sol. Men været er litt ustabilt, så det må man være forberedt på. Jeg stortrives i Wales! Anonymkode: e08b1...5e4 Kult, takk!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 Takk for tips 👍🏻 på bucket lista Anonymkode: e5ddd...a41
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 Jeg ville heller anbefalt Wales generelt, og særlig Gower, Pembrokeshire og Snowdonia. Swansea blir litt som å dra på byferie til Harstad og droppe Lofoten, men enig i at Swansea nok er den fineste byen i landet. Man bør derimot ikke dra til Wales for storbyferie. Anonymkode: e3ce2...46e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå