Gå til innhold

Reisetips fra meg. Swansea, Wales!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der i helga og det var så koselig der! Bra shopping, gode restauranter og en passe stor by å tusle rundt i. Og det er billigere enn London, f.eks Buy 1 get 1 free på cocktails veldig mange steder (8 pund for 2 drinker er rimelig i UK, selv med den høye kursen). Det er masse fine turområder i nærheten og, om man ønsker å være litt ute i naturen. Jeg har aldri sett så mye sau i hele mitt liv som i Wales :D 

Anonymkode: e08b1...5e4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk! 

Anonymkode: f6e97...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Dit fikk jeg lyst til å reise! Takk for tips

Anonymkode: 31e36...a22

Skrevet

Hvordan kom du dit? Tog fra London?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (22 timer siden):

Hvordan kom du dit? Tog fra London?

Leide bil på Heathrow :) Var ikke jeg som kjørte, det hadde jeg ikke turt. Tok ca 4 timer, men da stoppet vi litt og spiste på veien. Det går tog direkte fra Heathrow også. Tidligere har jeg tatt bussen fra Heathrow, det gikk også veldig greit. 

Temperaturen var også ganske fin, jeg opplevde ca 15 grader og sol. Men været er litt ustabilt, så det må man være forberedt på. Jeg stortrives i Wales! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leide bil på Heathrow :) Var ikke jeg som kjørte, det hadde jeg ikke turt. Tok ca 4 timer, men da stoppet vi litt og spiste på veien. Det går tog direkte fra Heathrow også. Tidligere har jeg tatt bussen fra Heathrow, det gikk også veldig greit. 

Temperaturen var også ganske fin, jeg opplevde ca 15 grader og sol. Men været er litt ustabilt, så det må man være forberedt på. Jeg stortrives i Wales! 

Kult, takk!

Skrevet

Takk for tips 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 👍🏻 på bucket lista

Anonymkode: e5ddd...a41

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller anbefalt Wales generelt, og særlig Gower, Pembrokeshire og Snowdonia. Swansea blir litt som å dra på byferie til Harstad og droppe Lofoten, men enig i at Swansea nok er den fineste byen i landet. Man bør derimot ikke dra til Wales for storbyferie.

Anonymkode: e3ce2...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...