AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Jeg er veldig svak i armene og har ikke sjans til å løfte vaskemaskinen rett opp. Hvordan er det meningen å få satt de på? Må jeg legge det ut på mitt anbud eller noe? Kjenner ingen som kan hjelpe meg. Det er disse jeg har: Vibrasjonsdempere for vaskemaskin | Clas Ohlson Anonymkode: 44528...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har akkurat satt på disse. Jeg brukte veldig lang tid (lite bad, samt tung vaskemaskin). Endte med å lime de på vaskemaskinens føtter (hvis ikke sklir de bare av når du drar vaskemaskinen rundt). Løftet baksiden av vaskemaskinen opp, fikk lirket demperne under hver fot, satte vaskemaskinen ned. Løftet så front opp og satte på der. Sikkert en enklere metode, men det ble sånn når jeg er alene og ikke har noen andre til å hjelpe meg. Anonymkode: 93b0e...f02
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Jeg gjorde noe lignende som den over. Satte en bit kraftig dobbeltsidig tape midt på demperen, dro maskinen litt frem fra veggen og vippet den nok opp til at jeg kunne skyve demperen under foten og vippet den ned så foten traff tapen. Når alle var på plass dyttet jeg maskinen forsiktig på plass igjen. Anonymkode: ec439...6cb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Vibrasjonsdempere er ikke sikkert er nødvendig. Har du fått vatret opp maskinen skikkelig den senere tiden? Det kan være føttene trenger en justering her og der, og at den må vatres opp på nytt. Da slutter de å vibrere og riste så veldig når de er i gang. Har du noen du kan låne et vater av eller ev kjøpe deg et selv? En nabo kanskje har et du kan låne? Anonymkode: f7686...6b8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vibrasjonsdempere er ikke sikkert er nødvendig. Har du fått vatret opp maskinen skikkelig den senere tiden? Det kan være føttene trenger en justering her og der, og at den må vatres opp på nytt. Da slutter de å vibrere og riste så veldig når de er i gang. Har du noen du kan låne et vater av eller ev kjøpe deg et selv? En nabo kanskje har et du kan låne? Anonymkode: f7686...6b8 For meg funket ikke det, siden gummien under føttene var ødelagt, så maskinen ble aldri ordentlig i vater uansett. Med vibrasjonsdemperne fikk jeg satt den i vater. Anonymkode: 93b0e...f02 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Ikke lim de fast på 🙈 vi gjorde nemlig den tabben selv engang. Vaskemaskin hoppet mye bedre og lengre med sine nye gummiføtter. 😅 Poenget er jo nettopp at den skal hoppe på disse føttene men holde seg innenfor og på samme plass. Anonymkode: 8e991...2a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå