AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Møtte en mann gjennom jobben for et år siden. Han er samboer og har barn, jeg er singel. Vi hang mye sammen når jeg var på hans lokasjon og skrev masse meldinger, ringtes når vi var fra hverandre. Jeg utviklet etterhvert følelser for han og jeg tror han har det for meg og. Han har hele tiden sagt han er på vei ut av forholdet men at det er komplisert og bryte opp når man har unger, hus og et liv. Han har tidvis vært skikkelig på med meldinger og chat daglig. Jeg har holdt litt avstand, sa vi kunne være venner. Jeg begynner å miste håpet på at han noen gang kommer til å gå. Han sier de har solgt hytta nå og at bruddet er rett rundt hjørnet, men jeg veit ikke…. Han maser om å treffes i april når jeg skal til byen hans, ta en øl, henge. Vi har aldri gjort noe fysisk forresten. Hva tenker dere? Anonymkode: 89052...02c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Han lurer deg. Hvis han ikke har gått fra forholdet etter ett år, kommer han heller aldri til å gjøre det. Anonymkode: 87f74...638 14 5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Jeg ville sagt til han , at av respekt for kona og barna hans, kan han ta kontakt igjen etter han har sagt i fra til hun/de at han vil skilles. Fører ingenting godt med seg å starte en relasjon på denne måten uavhengig om han mener det eller ei. Anonymkode: bd0e8...d50 13 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Ja han lurer deg. Anonymkode: 4956d...8d6 8 2
svartkatt Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Vet ikke jeg.. men jeg ville ikke blitt mer enn venner før han faktisk har endret situasjonen han er i. Hvis du gjør det må du ihvertfall være klar over at det kanskje bare fortsetter som det er nå. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Kan jeg ha tulla det til selv da? I sommer spurte han om vi hadde noe på gang. Jeg ble skikkelig tatt på senga å svarte at det passet dårlig nå og at jeg håpet vi kunne være venner likevel. Han sa ja til det. Men kan det ha tulla det til med at han ble usikker på meg og mine følelser for han? Anonymkode: 89052...02c
Gjest BasicBlondie Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg ha tulla det til selv da? I sommer spurte han om vi hadde noe på gang. Jeg ble skikkelig tatt på senga å svarte at det passet dårlig nå og at jeg håpet vi kunne være venner likevel. Han sa ja til det. Men kan det ha tulla det til med at han ble usikker på meg og mine følelser for han? Anonymkode: 89052...02c At du ikke ønsket å være mer enn venner, endrer ikke det faktumet at han fremdeles har samboer og barn. SÅ komplisert er det ikke å gå fra samboeren, hadde han ønsket å være singel så hadde han vært det. Hadde holdt meg unna, finnes mange bra menn å satse der ut!🤷🏼♀️
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Kutt kontakten. Han kan ta kontakt med deg den dagen han eventuelt har flyttet fra kona. Anonymkode: f0a61...3fd 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kan jeg ha tulla det til selv da? I sommer spurte han om vi hadde noe på gang. Jeg ble skikkelig tatt på senga å svarte at det passet dårlig nå og at jeg håpet vi kunne være venner likevel. Han sa ja til det. Men kan det ha tulla det til med at han ble usikker på meg og mine følelser for han? Anonymkode: 89052...02c Hva spiller det for noen rolle? Kan han bare forlate samboer om han har noe annet å gå til? Da vil han jo egentlig ikke gå da? Han liker oppmerksomheten fra deg. Om de virkelig er i ett brudd, hadde det skjedd uavhengig av deg. Anonymkode: 5901b...2c9 13 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Om han har solgt hytta har jo ingenting med evt skilsmisse å gjøre heller. Hadde ikke ventet på han, eller møtt han. Mest sannsynligvis er han jo utro, tar ikke over ett år og bli singel. Han kunne flytta ut av huset. Og dessuten burde han jo avslutte med kona uavhengig av deg, burde han ikke. Så du har ikke ødelagt noe. Ikke møt han. Om han blir singel og du fremdeles er inntressert , så kjør heller på da, selvom en som kommer rett ut av ett seriøst forhold er jo litt skummelt å satse på og. Alle rundt han, vil jo tro han har vært utro med deg. Anonymkode: 6195d...6a7 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 Du må aldri vente på en mann (eĺler kvinne for den del) som ER i et forhold. Om han lurer deg, tja... Det vet vi jo ikke. Kanskje du lurer deg selv mest. Kan også være han er på vei ut av forholdet og sånn sett er ærlig med deg. Men om han er "veldig forelsket" i deg... ber deg vente litt til osv og han er såååå forelsket osv, da hadde jeg blitt veldig skeptisk. Men... hva om han blir singel.. er ikke gitt dere kommer sammen? Spør deg selv hvorfor du vil ha akkurat denne mannen. Anonymkode: 8df45...d00 1 1
Hmmmmmm Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 Du kommer til å angre som en ulv om du ikke sier det klart å tydelig at han får ta kontakt når han er skilt. Det står det respekt over. Han kommer til å se på deg med helt andre øyne. Ikke gå inn i noe du ikke klarer å kontrollere. Skjer det noe mellom dere, så har han i alle fall ingen behov for å stresse med å ende ting med kona. Da kommer han til å endre helt oppførsel over for deg, og du finner deg i en situasjon der du ikke skjønner hvorfor han er annerledes mot deg. 2
Bombasi Skrevet 22. mars 2023 #13 Skrevet 22. mars 2023 Synes det er betenkelig at du tiltrekkes denne emosjonelt utroe mannen som lurer sin samboer trill rundt uten at hun vet noe. Har han utført dette èn gang i livet, så kan du fort bli utsatt for det samme en annen gang. Om han lurer deg er vanskelig å si. Kanskje han ikke synes det er lett å rive seg ut av det han allerede har, men samtidig så ønsker han deg. Førstnevnte burde dog vært et rødt flagg for din del. Du er tydeligvis ikke forlokkende nok... 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #14 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om han har solgt hytta har jo ingenting med evt skilsmisse å gjøre heller. Hadde ikke ventet på han, eller møtt han. Mest sannsynligvis er han jo utro, tar ikke over ett år og bli singel. Han kunne flytta ut av huset. Og dessuten burde han jo avslutte med kona uavhengig av deg, burde han ikke. Så du har ikke ødelagt noe. Ikke møt han. Om han blir singel og du fremdeles er inntressert , så kjør heller på da, selvom en som kommer rett ut av ett seriøst forhold er jo litt skummelt å satse på og. Alle rundt han, vil jo tro han har vært utro med deg. Anonymkode: 6195d...6a7 Han har sagt at de måtte selge hytta før de kunne flytte fra hverandre ellers hadde han ikke råd til noe. Kan jo forstå den. Det blir spennende og se hva som skjer de nærmeste ukene. Anonymkode: 89052...02c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #15 Skrevet 22. mars 2023 Hadde ikke hørt så mye på det han sier. Du vet han allerede lyver til den personen som liksom skal være hans nærmeste ( kona) hytta kunne være noe som skulle selges uansett , det vet du jo ikke... Det er jo bare noe han har sagt til deg. Men, la han rydde opp på hjemmebane først du , så ser du om han er den du ønsker da, men hadde ikke ventet på han, eller møtt han før ham bor alene. Anonymkode: 6195d...6a7 2
Gjest Raptuss Skrevet 22. mars 2023 #16 Skrevet 22. mars 2023 Lyver og lyver. Kan godt hende han snakker sant, at han mentalt har gått ut av forholdet for lengst.. at han har planer/tanker om det også.. om han faktisk kommer til å gå er noe helt annet. Hadde han virkelig villet være med deg så hadde han funnet en måte å få det til å fungere på. Jeg heller mest mot at du bare er tidsfordriv og spenning.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #17 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Møtte en mann gjennom jobben for et år siden. Han er samboer og har barn, jeg er singel. Vi hang mye sammen når jeg var på hans lokasjon og skrev masse meldinger, ringtes når vi var fra hverandre. Jeg utviklet etterhvert følelser for han og jeg tror han har det for meg og. Han har hele tiden sagt han er på vei ut av forholdet men at det er komplisert og bryte opp når man har unger, hus og et liv. Han har tidvis vært skikkelig på med meldinger og chat daglig. Jeg har holdt litt avstand, sa vi kunne være venner. Jeg begynner å miste håpet på at han noen gang kommer til å gå. Han sier de har solgt hytta nå og at bruddet er rett rundt hjørnet, men jeg veit ikke…. Han maser om å treffes i april når jeg skal til byen hans, ta en øl, henge. Vi har aldri gjort noe fysisk forresten. Hva tenker dere? Anonymkode: 89052...02c Han lurer deg. Si at dere kan møtes når han har brutt opp. Anonymkode: 16b5e...1e9
Nymerïa Skrevet 22. mars 2023 #18 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han maser om å treffes i april når jeg skal til byen hans, ta en øl, henge. "Vi møtes når du har rydda opp privat. Jeg vil tro at du unner meg en ledig mann." Dette er ikke komplisert i det hele tatt, TS. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #19 Skrevet 22. mars 2023 Nymerïa skrev (24 minutter siden): "Vi møtes når du har rydda opp privat. Jeg vil tro at du unner meg en ledig mann." Dette er ikke komplisert i det hele tatt, TS. Jeg sa jeg ikke kunne love noe men at det hørtes fristende ut med en øl, god mat ute og vår. Anonymkode: 89052...02c
Nymerïa Skrevet 22. mars 2023 #20 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg sa jeg ikke kunne love noe men at det hørtes fristende ut med en øl, god mat ute og vår. Anonymkode: 89052...02c Høres det fristende ut med en opptatt småbarnsfar? Eller høres det fristende ut med en ledig mann? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå