AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Så jeg tror han er utro. Han er 23 og det er jeg også forresten. I går Snappet jeg han natta men han svarte ikke før i dag tidlig og greia er: Han sendte bilde av et pledd tror jeg, jeg husker ikke hva det var på bilde da han putta teksten nederst og jeg var mest fokusert på den. Nå lurer jeg på om han kanskje sendte meg et bilde av hjemmet til ei annen jente? Siden han også hadde slått av Snap map for natten. Tror dere at noen som er utro hadde gjort det?? Og så lurer jeg på hva slange ikon på mobilen kan være? Den er grønn. Kommer opp hos han, er det dating app? Anonymkode: 3d4b5...52d
Motelvibes Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Er dere mye sammen? Deler dere bil? Gjør isåfall følgende: Putt en drikkeflaske i bilen. En dere ikke har fra før. På gulvet. Så, når han setter seg i bilen, plukker du den opp, og sier: her er drikkeflaska du. Så ser du reaksjonen hans, om han later som ingenting, eller om han sier at den ikke er hans… Dette kan du også gjøre med andre gjenstander. Slangeikon vet jeg ikke. 1
Gjest BasicBlondie Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han sendte bilde av et pledd tror jeg, jeg husker ikke hva det var på bilde da han putta teksten nederst og jeg var mest fokusert på den. Nå lurer jeg på om han kanskje sendte meg et bilde av hjemmet til ei annen jente? Siden han også hadde slått av Snap map for natten. Tror dere at noen som er utro hadde gjort det? Anonymkode: 3d4b5...52d Så han hadde Snap kartet avslått, for å skjule utroskap, men likevel sendte deg et bilde av at han er hos ei annen dame? 🤔 Gir ingen mening. Om han hadde vært utro og skjult det for deg, hadde han jo ikke avslørt seg selv i en Snap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå