Gå til innhold

Hanglet i dagevis...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg hanglet i flere dager, sovet mye, fryser, lett hodepine som kommer og går, vondt i magen, diare, slapp osv. Men så føler jeg meg plutselig frisk og går ut en tur f.eks. eller kan sitte her hjemme, før jeg igjen blir slapp og trett og får symptomene. Men jeg føler ikke at jeg har influensa.

Jeg bor på Østlandet. Går det en lett form for omgangsyke nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør det. Både oppkast og forkjølelse/influensa. Jeg har nettopp vent tilbake til de levende etter å ha vært syk i 2-3uker.

Skrevet

Jeg hadde en runde i går, men det varte bare i går og litt utpå dagen i dag. Kastet opp, vondt i hodet, sliten i kroppen etc. Bor i Oslo. Mamma sa det går masse sånt nå

Skrevet

Jeg har det same nå, har hatt det i 1 uke. Håper det snart går over.

Hos meg starta det med oppkast i noen dager og nå er det diare.

Skrevet

:nyse: og :snørre:

Skrevet

Da er det ikke bare meg. Jeg har ikke hatt oppkast, og ikke muskel og leddsmerter, så det virker ikke som en ordentlig influensa og ikke virker det som om jeg er ordentlig forkjølt heller. Ikke har jeg ordentlig hodepine, men magen er i perioder ganske vond og løs...

Den ene timen er jeg pigg, den neste timen føler jeg bare for å sove og er helt slapp.

En venn av meg mente jeg burde gå til legen, men jeg går ikke til lege kun pga. at jeg hangler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...