Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I over 10 år har jeg hvert I et forhold med en narsissist som har behandlet meg som dritt. Hvorfor? Fordi jeg elsket den personen han var min venn/bestevenn/kjæreste og en jeg kunne være helt meg selv med. 

Vi har hatt det fint i perioder i noen øyeblikker der hjerte mitt banket så fort at jeg trodde jeg var i himmelm.

( Hørt den låten av Julia Michaels - Heaven" badboys Bringsværd heaven to you" vel det var noe slikt jeg opplevde. 

Det har hvert slutt i 2 år skjønner ikke hvorfor jeg ikke kunne bare kunne latt han gå tidligere.

Plutselig så var det jeg som ble avhengig av han, alt minnet meg om han og jeg syntes det var vanskelig å gå videre. Da han også stadig prøvde oppsøke meg. 

For ikke så lenge siden laget jeg meg match bare for moro skyld. Der dukket det faktiske opp en grei fin fyr som jeg snakket med. 

Han spurte om vi skulle møtes og jeg hadde ikke store forventninger til det, men jeg håpet inn i det og var klar for alt. Det viste seg at han var en utrolig god mann som var kjekk morsom hadde alt på stell og som virklig satt pris på meg og likte meg for den jeg var. 

Nå er jeg lykkelig forelsket i denne mannen 😊 og eksen for alltid bli i mine tanker men han forsvinner jo mer jeg er med denne mannen. 

Så for dere kvinner som er i en usunt, voldelig forhold eller bare vil vekk ifra mannen. Det finnes alltid håp! Og det kommer alltid en bedre versjon av det vi engang hadde.

Anonymkode: 37de5...081

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme erfaring som deg. Bare at jeg er ikke i et nytt forhold. Det er fantastisk å komme seg vekk fra en narsisist! Nyt det💖

Anonymkode: 092a2...8f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...