AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Har møtt en mann ett par ganger, men blir bare litt usikker. Sånn som her om dagen fikk jeg litt en ekkel magefølelse. Vi møttes igår rundt 20.30 dro på kino. Egt skulle vi møtes kl 20.00, men 19:35, skreiv han: jeg blir forsinket, glemte visst tiden litt. Jeg ble litt overrasket.han var ikke på jobb, så ble litt overrasket. Etterpå så vi ferdig filmen, da begynte han å le av hver tragiske ting som skjedde på filmen. F.eks damen som kastet ned ungen sin ned på bakken, hun var psykisk syk. Det lo han. Jeg syns ikke det var morsomt. Men ja vet ikke. Hva tenker dere om en sånn type humor? Burde jeg si ifra, og eller prøve igjen med han?. Eller er det frekt å si ifra om både humoren, og den tiden han glemte for å møtes nesten? Anonymkode: af136...c70
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Noen er bare ikke så flinke med tid, og kan lett distraheres kanskje? Jeg har en venninne som er sånn, helt håpløs med tid. Men når du har en dårlig magefølelse, følg den. Den prøver å fortelle deg noe. Anonymkode: c3eaf...359
Engel Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Å glemme tiden kan skje den beste. Jeg er selv opptatt av punktlighet, men av og til skjer det noe eller man feilberegner. Det at han sa fra om det i såpass god tid er jo et bra tegn. Da har han respekt for andres tid. Humor derimot kan ikke endres. Hjelper ikke å snakke om at han i dine øyne lo på feil plass. Han ler når han syns noe er gøy. Du ler når du syns noe er gøy. I dette tilfelle tydeligvis ulike ting. Da må du heller finne en med samme humor som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå