Gå til innhold

Dere damer på 50, er dere sånn relativt sett kåte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, etter et langt liv som gift og i et lite emosjonelt forhold har jeg møtt 3 damer de siste 3 årene.

Damene har vært 50, 56 og 58

Felles for de alle er at de er sinnsykt klare for en god hyrdestund. Det være seg morgen, kveld, etter middag, før lunsj, midt på natten osv. Er dette bare for at de er synes det er nytt og spennende?, eg datet de sånn ca 4-6mnd hver av dem. Jo eldre; både våtere og mer lystige. De ønsker å suge meg om morgenen, tas oppetter veggen, på sofaen, i sengen, i bilen osv.

Ikke at hyrdestunden er det viktigste i et forhold, men en godt supplement er det jo. Men hvorfor kan vi ikke ha det slik i familielivet, jeg har fått inntrykk på mine mannlige venner at det er rimelig tørt/stille hva aktiviteten av seksuell art er etter de passerte sånn ca 45.

Til info, de som har vært datet og meg selv har vært i dette for å forsøke å lage et forhold og ikke bare "sex buddies"

Er søkende sex viktig i et forhold selv når man passerer de 50?

Anonymkode: 39ba3...c76

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja?

Anonymkode: a619a...eb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er viktig om du er 20, 30, 40 eller 50. Ikke noe forskjell der - men større forskjell fra person til person

Anonymkode: 8b361...933

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selvfølgelig er det det.  Bare det at da må vi finne oss yngre menn, som klarer å holde tritt med oss. Trodde du alle tørket inn ved 50 ?  Du har mye å lære.     :fnise:

Nå er jeg riktignok 47 da men, det er  ingen "magisk grense", kjenner f.eks. ei som blir 80 i år som fortsatt er aktiv.

Endret av bullehurk
  • Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi er det. Vet ikke hvorfor de fleste ekteskap tørker ut lenge før det. 

Anonymkode: 70c06...295

AnonymBruker
Skrevet

For min del (K55) er jeg de siste årene blitt mer glad i sex enn noensinne. Angrer på at jeg ikke hadde mye mer sex da jeg var yngre. 
Kjæresten er dessverre ikke like opptatt av det, så jeg får ikke utnyttet lysten fullt ut.

Anonymkode: 00452...8cc

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en skikkelig opptur mellom 45-55, men nå har overgangsalderen gjort sitt inntog, med manglende lyst, tørre slimhinner og kjipt sexliv. 

Anonymkode: 25b7b...876

AnonymBruker
Skrevet

Er 48 år og har mye sex med kjæresten. Kunne hatt flere ganger for dagen for min del og har aldri avvist han. Nyter sex mer enn før men det har nok med flere ting å gjøre .. selvsikkerhet, vet hva jeg liker og tør å snakke åpent om det, hvordan kjæresten min er osv.  

Anonymkode: d3dcb...8f7

AnonymBruker
Skrevet

Nei, 55 år. Klarer meg greit uten, men ca en gang i mnd hadde vært hyggelig. Er singel på 2 året, så har vendt meg til å klare meg selv.

Anonymkode: 28ac8...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Var selv i tvil om jeg skulle innlede et forhold med en dame passert 50, jeg hadde selv passert 50 men sex var viktig for meg. Skulle jeg truffet noen som var 10 år yngre ?  Jeg traff en herlig dame som var passert 50 og sexen var utrolig deilig, selv etter et år er den faktisk det. Hun er lidenskapelig, selvfølgelig varierer det fra uke til uke både fra meg og henne. Joda damer passert 50 har masse sex, når de har lyst og det er ofte ! Men for meg var det hele komboen. Hun likte sex, vi hadde felles interesser og hun passet sammen med meg på de fleste områder. Det ble avgjørende. Men hadde sexen manglet ? Det er limet i ethvert forhold over tid. Sammen med alle andre uvesentlige ting som må klaffe.

Anonymkode: e6a39...72b

AnonymBruker
Skrevet

Har vært singel en stund nå, men har akkurat like stor sexlyst som jeg har hatt hele livet, dvs. ønsker egentlig sex hver dag.

Om jeg finner en mann som kan følge opp det og som det klaffer med ellers, det er en annen sak?

Anonymkode: 782cd...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 51 og ønsker også sex daglig, men sånn har det alltid vært. Jeg har alltid hatt høy sexlyst. Kanskje det henger mer sammen med person enn alder?

Anonymkode: 4626e...a3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 8.39):

Anonymkode: 39ba3...c76

Jeg er ikke 50 helt enda, men nærmer meg.

Jeg har mindre lyst på sex for hvert år som går. Mitt «behov» for sex i forhold nå, er typ 2-3 ganger i året.

Så nei, sex er ikke viktig i et forhold.

Så er det jo slik at dette har ekstreme individuelle forskjeller. Mange vil svare motsatt av meg.

Anonymkode: cf796...744

AnonymBruker
Skrevet

Her får du  mange forskjellige svar!😊 Jeg er i slutten av 50-årene. Er med glad i sex nå enn før, og vil gjerne ha sex flere ganger i uka. Det er nok forskjellige grunner til det, først og fremst er jeg sammen med en jeg fremdeles tenner på og liker å ha sex med. I tillegg har jeg vært bevisst på å få oppdatert medisin med tanke på overgangsalder, dvs moderne østrogenbehandling. 

Anonymkode: 6e188...3ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...