Gå til innhold

Symptomer på depresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner meg mye igjen i det Væren skriver her...

Jeg er vel over det "verste" nå, men kjenner at det fortsatt er veldig "greit" å være hjemme isteden. Men når jeg bare tar meg selv i nakken og blir med på ting så har jeg det jo gøy hver gang :)

Jeg gikk på en liten smell for et år siden, natt til julaften i fjor. Gikk til krymper et halvt års tid, og har det nå egentlig veldig bra. Jeg var veldig syk for et par år siden, så legene hadde ventet på en reaksjon og den kom jo selvfølgelig.

Var veldig nedstemt og trøtt, så ingen glede i noen ting, og hvis jeg f.eks. bare var litt forkjølet følte jeg det var verdens ende...

Ting er jo bra nå, men jeg er obs på at det kan skje igjen. Men da vet jeg hvor jeg skal henvende meg ihvertfall :)

Lykke til til dere andre :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ligget søvnløs med hjertebank som en toppidrettsutøver, og ikke klart å lukke et øye i natt. Sovnet kl. 06 etter å ha ofret min aller siste innsovingstablett. Så jeg innser at jeg nå skal ta i mot den hjelpen legen vil gi meg. Dette klarer jeg ikke å få bukt med på egenhånd - slik jeg selvfølgelig hadde sett for meg oppi mitt eget hode: "Yogakurs, positiv tankegang, være mer sosial, få sove om natten - så ordner det seg nok!" Det holder ikke. Må ta grundig tak i problemet og komme meg på rett kurs igjen. Kan ikke være så sliten og lei og umotivert og søvnløs lenger.

Har gitt beskjed om at jeg ikke kommer på jobb i morgen, og skal ringe legen.

Lykke til fra meg også, til dere som sliter med det samme!

Godt å være flere i samme båt! :klem:

Og det skal nok komme bedre dager! "Det er i motbakker det går oppover!"

Gjest Carmensita
Skrevet
Jeg har ligget søvnløs med hjertebank som en toppidrettsutøver, og ikke klart å lukke et øye i natt. Sovnet kl. 06 etter å ha ofret min aller siste innsovingstablett. Så jeg innser at jeg nå skal ta i mot den hjelpen legen vil gi meg. Dette klarer jeg ikke å få bukt med på egenhånd - slik jeg selvfølgelig hadde sett for meg oppi mitt eget hode: "Yogakurs, positiv tankegang, være mer sosial, få sove om natten - så ordner det seg nok!" Det holder ikke. Må ta grundig tak i problemet og komme meg på rett kurs igjen. Kan ikke være så sliten og lei og umotivert og søvnløs lenger.

Har gitt beskjed om at jeg ikke kommer på jobb i morgen, og skal ringe legen.

Lykke til fra meg også, til dere som sliter med det samme!

Godt å være flere i samme båt!  :klem:

Og det skal nok komme bedre dager! "Det er i motbakker det går oppover!"

Lykke til! :klem:

Skrevet

Lykke til alle sammen. Det viktigste er nok aa anerkjenne at man ikke er helt happy og saa proeve aa gjoere noe for aa komme seg ut av det. Har snev av slike foelelser jeg ogsaa fra tid til annen, og var deprimert for noen aar siden....ikke goey, men for de fleste blir man helt seg selv igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...