Sofakona Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Alltid og prøver å forklare hva jeg vil ha og ikke ha
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #7 Skrevet 23. mars 2023 The Grinch skrev (13 timer siden): Nei. Jeg sier jeg skal ha det som jeg har det, bare i kortere variant. Har hatt samme frisyre siden 1987. Enkelt og greit. Grorudpalme? Anonymkode: 800d6...de2 3
Hannah80 Skrevet 23. mars 2023 #8 Skrevet 23. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Grorudpalme? Anonymkode: 800d6...de2 😂😂😂 1
Taluno Skrevet 23. mars 2023 #9 Skrevet 23. mars 2023 Nei, forteller hvordan jeg ønsker ha det, og tar i mot eventuelle råd fra frisøren. Vil alltid beholde mest mulig lengde, og ha litt oppklipt, samt rammet inn ansikt, men må kunne ha alt i strikk, og jeg har en grense for hvor kort det kan klippes fremme. Frisører har ofte ulike teknikker for hvordan de klipper opp, og kommer med ulike råd om frontpartiet. Da lar jeg de få bestemme en del, siden de vet hva de er gode på. Men nå klipper jeg meg stort sett selv.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #12 Skrevet 4. juni 2023 Glemmer aldri da jeg viste frisøren bilde av en balayage med solbleket/naturlig tone mot den naturlige hårfarge . Visste ikke hva det het, eller hvordan man lagde det, men stolte på frisøren. Han gav meg folieblekede sebrastriper… Og tok 3000 kr for det. Aldri igjen. Anonymkode: 74e9e...778
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2023 #13 Skrevet 4. juni 2023 ...og hvis jeg ikke finner et bilde som passer, så tegner jeg mens jeg forteller. Har gått bra til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå