AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Skrevet 22. mars 2023 Jeg kjøpte for litt siden biletter til en konsert til en av mine absolutte favorittartister. Planen da var at noen venninner av meg også skulle kjøre billetter, men som voksne med småbarn ble det mye frem og tilbake med barnevakt osv og nå er konserten utsolgt uten at noen av de rakk å kjøpe billett. Jeg kjenner at jeg uansett har lyst til å gå, og at jeg sikkert kommer til å treffe noen kjente der (vi bor i en relativt liten by) , samtidig kjenner jeg på det her å dra på konsert alene... Er det noe folk synes er sært, det "bryter" liksom litt med bildet mitt av å gå på konsert, men skal det styre en opplevelse jeg ønsker meg? 🤔 Kan selge billetten min på et blunk, men samtidig har jeg ikke sett denne gruppa siden 2006 og kjenner at jeg virkelig vil se dem. Har noen av dere vært på konsert alene og kan dele litt om opplevelsen med meg? Anonymkode: 7d271...143
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #2 Skrevet 22. mars 2023 Om det var favoritt artisten, hadde jeg uten tvil dratt alene. Anonymkode: 8ad91...b51 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #3 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har bred musikksmak og har gått på konserter alene i mange år. Det gjør mange andre også, man møter folk, eller blir helt oppslukt i musikken og atmosfæren, du kommer ikke til å merke det. Anonymkode: 9196d...887
Batteri Skrevet 22. mars 2023 #4 Skrevet 22. mars 2023 Ikke noe problem å gå alene på konsert, det har jeg gjort flere ganger. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har gått på utallige konserter alene og kjenner flere som gjør det, vil si det er ganske vanlig blant musikkinteresserte. Det føles nok kanskje litt rart den aller første gang man går på kino, kafe, konsert etc. alene, man kan føle seg litt ubekvem eller viggo venneløs når man glor rundt på alle andre med venner, men det er en følelse som går over. Stå med rak rygg, du gjør noe helt vanlig som sikkert flere andre på konserterten gjør, og du fremstår bare som en selvsikker person som ikke trenger andres selskap. Konsert er jo også litt som med kino, jada det er hyggelig med en øl og litt prat om det før og etter, men under konserten så er det da ikke så viktig å ha selskap. Og ønsker/savner du å nikke anerkjennende til andre når favorittlåten kommer eller synge og hoppe og danse med eller veie med hendene, så har du en hel haug rundt deg som gjør det samme, du er blant "venner" sånn sett Anonymkode: 1a18d...e19
anon01 Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Jeg reiser på konsert, standup show, kino og hva nå enn stort sett alene. Det funker veldig fint om du trives alene Jeg prøver å kjøpe 2 billetter om økonomien tillater det selvsagt, og da er det lettere å få med seg noen andre. 1
Gjest ytmnd Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 Go for it sier jeg, ikke la deg bli trykket ned av hva alle andre tror og mener. 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Det er da ikke noe problem å gå alene. Jeg har gjort det flere ganger, og nå har jeg flyttet til et sted jeg ikke kjenner noen, men jeg kommer til å gå på arrangement som jeg har lyst til uansett. Kommer alltid i prat med noen om en ønsker det. Anonymkode: 91dc9...e36 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 Samm her anon01 skrev (Akkurat nå): Jeg reiser på konsert, standup show, kino og hva nå enn stort sett alene. Det funker veldig fint om du trives alene Samme her. Koser meg, for er jo der tross alt for showet/musikken. Er det noe jeg ønsker å reise på, så bestiller jeg billett uansett. Andre kam slenge seg med i etterkant om de skulle ønske det, men gidder ikke være avhengig av de for å reise på noe jeg vil se. Anonymkode: 83dc8...72e
Loonsta Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har gått på utallige konserter alene - heller det, enn å gå glipp av en fantastisk opplevelse bare fordi ingen kan være med. For meg er ikke det å gå på en konsert en veldig sosial greie. Jeg er der for musikken, og ikke for å "catche up" med noen, det kan jeg fint gjøre på andre måter og i andre settinger, selv om det selvsagt er veldig hyggelig å dele den opplevelsen med noen med samme musikkinteresse. Det mest irriterende er de som drar på konsert og så står og prater gjennom hele arrangementet fordi de behandler eventet som en bar med bakgrunnsmusikk 😝 Gå alene og nyt musikken! Du kommer helt sikkert i prat med noen ved siden av deg/i barkø/dokø osv 🙂
Myrmica Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 Har nylig gjort det samme, kjøpte billett til konsert som jeg ikke kan glipp av! Synes selv det er litt rart/kleint å være alene i starten, men når musikken starter så er det glemt, og man er på konsert med alle rundt seg 😁
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har skrevet her tidligere at det var et av mine nyttårsforsett. Det var en stor suksess, og for å være ærlig var det bedre å gå alene enn med andre. Jeg koste meg masse. Anonymkode: 56d7a...41b
*blueberry* Skrevet 22. mars 2023 #13 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har skrevet her tidligere at det var et av mine nyttårsforsett. Det var en stor suksess, og for å være ærlig var det bedre å gå alene enn med andre. Jeg koste meg masse. Anonymkode: 56d7a...41b Mente ikke å ta denne som anonym. Meg over.
Gjest BasicBlondie Skrevet 22. mars 2023 #14 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har noen av dere vært på konsert alene og kan dele litt om opplevelsen med meg? Anonymkode: 7d271...143 Flere ganger, og jeg liker det. Men så er jeg den typen person som generellt trives godt i eget selskap💁🏼♀️ Jeg liker eldre musikk, de artistene jeg liker er det ikke mange av vennene mine som er særlig interessert i, så da har jeg dratt alene. Ved to anledninger har jeg også blitt kjent med nye mennesker på konsertene, veldig hyggelig🙌🏼
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #15 Skrevet 22. mars 2023 Jeg begynte med det en gang jeg ikke fikk med meg noen på favorittartisten, og nektet å gå glipp av konserten. Da gikk jeg bare alene. Nå er jeg der hvor jeg lett kan glemme at jeg bør spørre om flere vil, siden jeg primært fokuserer på å passe på at jeg får billett. Så lenge du har en mobil å fikle med i køen inn og før konserten starter, så er det ikke noe problem. Jeg synes også det er lettere å få en bra plass når det kun er meg alene. (Jeg er lav, så mange slipper meg foran seg, siden de uansett ser over meg.) Anonymkode: 7651d...fc3
svartkatt Skrevet 22. mars 2023 #16 Skrevet 22. mars 2023 Har gått på konsert alene mange ganger. Går helt fint det. Du går jo for musikken.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #17 Skrevet 22. mars 2023 Om du er der for musikken ig showet er det nesten bedre å dra alene. Anonymkode: b7af6...f91 1
Daria Skrevet 22. mars 2023 #18 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har gått masse alene på konsert, kino og teater siden jeg var tenåring og har aldri tenkt på det som sært. Hva andre gjør, legger jeg ikke merke til og hva de eventuelt måtte tenke om meg er deres sak. Ofte er det bedre å gå alene enn å gå sammen med noen som ikke er like interessert og mer er med for opplevelsen og selskapet,
Måneskinn Skrevet 22. mars 2023 #19 Skrevet 22. mars 2023 Jeg har vært mange ganger på konsert alene. Kino også. Gjør meg ingenting. Syns det er koselig å gå på sånne ting, og kan ikke andre være med så går jeg alene, sånn er det bare
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #20 Skrevet 22. mars 2023 Du kan fint gå alene men ikke ta i mot drink fra andre eller vær uoppmerksom på ølglasset ditt. Jeg var på byen alene noen ganger da jeg var yngre og ble dopet ned en gang og gått i terapi i mange år pga den kvelden.. Anonymkode: 3d756...f2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå