Anonym-bruker Skrevet 22. mars 2023 #1 Del Skrevet 22. mars 2023 Har et par happy flops jeg bruker hjemme. De er så utrolig gode å ha på. Jeg jobber på sykehjem og går mye i løpet av en vakt. Kan jeg bruke happy flops som arbeidssko, eller blir det litt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22. mars 2023 #2 Del Skrevet 22. mars 2023 Det er vel ikke anbefalt med sånne sko. Man kan tråkke på helen, snubler lettere etc. Ett skritt bakover i arbeidssituasjon kan jo ødelegge for deg. Så av sikkerhetsårsaker synes jeg ikke det. Utseende er helt ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-bruker Skrevet 22. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2023 Rotemor skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke anbefalt med sånne sko. Man kan tråkke på helen, snubler lettere etc. Ett skritt bakover i arbeidssituasjon kan jo ødelegge for deg. Så av sikkerhetsårsaker synes jeg ikke det. Utseende er helt ok. Jeg bruker sko uten hæl til vanlig på jobb. Har birkenstock jeg har brukt lenge. Tenkte mer på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 22. mars 2023 #4 Del Skrevet 22. mars 2023 Anonym-bruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker sko uten hæl til vanlig på jobb. Har birkenstock jeg har brukt lenge. Tenkte mer på utseende. Ja, men du spør om du kan bruke dem og det kan du jo egentlig ikke. Rart ikke avdelingsleder eller fysio/ergo har snakket med dere om dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #5 Del Skrevet 22. mars 2023 Halvparten av sykepleierne som jobber på barneavdelinga på riksen har slike, så vil tro det går greit. Noen steder har regler ift hms, så du kan sjekke om det gjelder din arbeidsplass, men sånn ellers er det bare å kjøre på. Anonymkode: b23a1...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Del Skrevet 22. mars 2023 Mange som bruker sånne på det sykehjemmet jeg jobber. Anonymkode: a3692...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Del Skrevet 25. mars 2023 Det jeg jobber er det mange som har Hoka sandalene og ikke happy flops. Ser for meg at dette er sandaler som knirker etterhvert slik andre billige sko gjør Anonymkode: 61e2c...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå