Anonyme Lina Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Hei! stiller spørsmål her da jeg håper noen har erfaring og dermed kan gi meg et godt svar. Har bestilt ferie med ving i sommer, 3 uker, fly og hotell. Om jeg ønsker å endre dette til 2 uker, taper jeg noe på det? Er det noe jeg må betale mer for det? Har bare betalt depositum til reisen; ikke selve reisen. Bestilte i utgangspunktet 3 uker da jeg tenkte vi fikk mer ut av pengene, men begynner p bli litt redd for at 3 uker kan bli litt lenge.. 😅 tusen takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Jeg endret en chartertur fra 3 til 2 uker for noen år siden. Gikk helt fint. Jeg bare ringte dem og så ordnet de det. Måtte ikke betale noe ekstra. Anonymkode: a8486...5af
Anonyme Lina Skrevet 21. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg endret en chartertur fra 3 til 2 uker for noen år siden. Gikk helt fint. Jeg bare ringte dem og så ordnet de det. Måtte ikke betale noe ekstra. Anonymkode: a8486...5af Men siden det ofte er billigere med 2 enn 3 uker så fikk du heller ikke igjen noe antar jeg? Er ikke såå veldig glad i å snakke i telefon, så vurderer å sende dem en Mail, bare for å høre. Tusen takk for svar 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå