Gå til innhold

Gått ned 11 kg på to mnd. Treningstips!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nå normalvektig. Men har fortsatt 6 kg igjen til målet. Måten jeg har gått ned på er ikke anbefalt. Sulting stort sett. 
jeg ser fin ut nå med klær på. Men etter to graviditeter og fødsler på 2 år, så har kroppen forandret seg. I tillegg til at jeg selvsagt har mistet mye muskelmasse med å gå ned så mye på kort tid, og på denne måten.

jeg må begynne å trene! Noe jeg hater, jeg er glad i å gå tur i fjellet, men siden jeg er mye alene med barn, så kan jeg ikke bare stikke på fjellet (eller treningsstudio) etter jobb. 
så jeg lurer på om noen har noen greie YouTube videoer jeg kan forøke hjemme? For en utrent person. Tenker jeg kan klare 30 min hver kveld etter legging av unger. 

Anonymkode: bd7bb...e00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er overdrevet dette med at man må gå ned i vekt på den «riktige» måten. Mange liker din måte for å bli ferdig med det. Samtidig kan overgangen til å holde vekten bli vanskelig fordi du ikke har lært deg hvor lite/mye du må spise underveis. Min erfaring er at dette med muskelmasse går seg til av seg selv. 

Anonymkode: bdd16...45b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil ha noe effektivt som du kan gjøre hjemme, prøv Cloe Ting;) Jeg har prøvd den 2 week shred og fytti grisen det er tungt men du får ekspressfart på fysikken. Hvor gamle er barna? Ta de med på aketur, sisten eller noe annet aktivt?

Anonymkode: 20396...cfa

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg liker growingananas på toutube ☺️☺️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg søkte på aerobic på YouTube, og jeg er utrolig fornøyd med hva det har gjort med kroppen min. Ikke fordi den går ned så mye fortere, men den gjør kroppen min mye sterkere! Aerobic og gå rask gange i motbakke, det har vært cluet for meg.

Anonymkode: 74af2...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hva du spiste siden du gikk ned i vekt såpass fort? (Skulle gått ned litt selv.)

Anonymkode: b6398...f04

Skrevet

Søk zumba på youtube. Kjempe gøy og effektiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...