AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Det har vært slutt nå i 4 år. Er det normalt at eksen har bildet av oss to på toppen av feeden sin? Jeg er ikke noe flink på FB og skjønner ikke hvordan det fungerer. Men vi er ikke venner på FB lenger men om jeg søker opp profilen hans så ser jeg bildet av oss på feeden hans. Kan det være en teknisk greie som jeg ikke forstår eller ser alle de samme som jeg ser inkludert hans nye samboer? Takk på forhånd for svar. Anonymkode: c6482...a0a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Det er fordi du er tagget i bildet, og du kun har tilgang til poster du selv er tagget i når dere ikke er venner der. Hadde du vært venn med han der hadde det vært uendelig andre bilder og poster over bildet av dere fra 2010. De som er venn med han ser ikke bildet av dere på toppen av profilen hans. Anonymkode: f9380...0a1 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er fordi du er tagget i bildet, og du kun har tilgang til poster du selv er tagget i når dere ikke er venner der. Hadde du vært venn med han der hadde det vært uendelig andre bilder og poster over bildet av dere fra 2010. De som er venn med han ser ikke bildet av dere på toppen av profilen hans. Anonymkode: f9380...0a1 Nei, jeg er ikke tagget på bildet. Bildet er på toppen av feeden fordi den er den forrige profilbildet hans. Anonymkode: c6482...a0a
Mumsmums Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Du ser bare offentlige poster. Er sikkert andre poster over forrige profilbilde som vennene hans ser, men ikke du. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg er ikke tagget på bildet. Bildet er på toppen av feeden fordi den er den forrige profilbildet hans. Anonymkode: c6482...a0a Da er det fordi det bildet er offentlig mens nyere poster er private. Så vennene hans vil se alle de andre postene. Han er neppe klar over at bildet av dere er offentlig og ikke privat, privacyhensyn og privacyinnstillinger har først blitt mer tilgjengelig de seneste årene. Anonymkode: f9380...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #6 Skrevet 22. mars 2023 Har ikke slettet profilbilde med eksen, det er selvsagt ikke bildet jeg bruker nå men det ligger der som et hyggelig minne fra fortiden bare Anonymkode: adf57...9b6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke slettet profilbilde med eksen, det er selvsagt ikke bildet jeg bruker nå men det ligger der som et hyggelig minne fra fortiden bare Anonymkode: adf57...9b6 Creepy..... 😯 Anonymkode: 269b3...913 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 Det er nok bare det siste offentlige innlegget hans, og det derfor du kan se det. Han har sikkert endret privacy innstillingene sine i ettertid til at kun venner kan se hva han poster. Han er sikkert ikke engang klar over at alle kan se det bildet av dere. Anonymkode: 197ba...44c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nok bare det siste offentlige innlegget hans, og det derfor du kan se det. Han har sikkert endret privacy innstillingene sine i ettertid til at kun venner kan se hva han poster. Han er sikkert ikke engang klar over at alle kan se det bildet av dere. Anonymkode: 197ba...44c Jeg har ingen behov for å se de siste postene hans da jeg vet at han sjelden poster uansett. Med tanken på at vårt bilde er offentlig så er det det folk ser når de søker han opp. Han har jo ny samboer da tenker jeg at det er litt merkelig med hensyn til henne. To av fire bilder av hans offentlig innlegg er bilde av oss. Uansett takk for svar. Vanskelig å sette i alle privacy oppdateringene til FB som hele tiden kommer. Anonymkode: c6482...a0a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har ingen behov for å se de siste postene hans da jeg vet at han sjelden poster uansett. Med tanken på at vårt bilde er offentlig så er det det folk ser når de søker han opp. Han har jo ny samboer da tenker jeg at det er litt merkelig med hensyn til henne. To av fire bilder av hans offentlig innlegg er bilde av oss. Uansett takk for svar. Vanskelig å sette i alle privacy oppdateringene til FB som hele tiden kommer. Anonymkode: c6482...a0a Som sagt, han er sikkert ikke klar over at de er offentlige engang så jeg hadde ikke lagt noe i det. Anonymkode: 197ba...44c 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Som sagt, han er sikkert ikke klar over at de er offentlige engang så jeg hadde ikke lagt noe i det. Anonymkode: 197ba...44c Om jeg var hans samboer så hadde jeg påpekt det Anonymkode: c6482...a0a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om jeg var hans samboer så hadde jeg påpekt det Anonymkode: c6482...a0a Men hans samboer ser da hele profilen, hun ser jo ikke kun det som er offentlig innhold så hun er sikkert ikke klar over det. Men hva spiller det for noen rolle? Anonymkode: 197ba...44c 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #13 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Om jeg var hans samboer så hadde jeg påpekt det Anonymkode: c6482...a0a Samboeren er jo venn med han så hun ser ikke det samme du ser. Høres ut som at du fortsatt har følelser for han og ønsker at hun skal bli sjalu eller noe? Du legger hvertfall mye mer i dette enn hva noen andre gjør. Anonymkode: 6a8e2...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #14 Skrevet 22. mars 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Creepy..... 😯 Anonymkode: 269b3...913 Eh ja vel? Han har ikke slettet av meg heller, var sammen i mange år og en stor del av hverandres liv, hvorfor være drama å slette når det endte vennskapelig? Anonymkode: adf57...9b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå