Gå til innhold

Netflix og kansellering

Sofakona

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei ..jeg elsker seier..om det er horror, komedie, grøsser, romantikk... Og Netflix har masse serier...men gang på gang setter jeg meg ned å begynner å se på noe...for å finne ut at sesong 2 eller 5 er kansellert....og gjerne da med en sesong avslutning som bare ikke gir mening uten ny sesong.

Ja jeg vet jeg kan google...men skulle ønske Netflix kunne hat et merke på alt som var kansellert.

Jeg vet at eks sweet tooth kommer med sesong 2 og den er grei...men det er mange seier som kom ut i fjor og har blitt kansellert...av mange grunner...

Akkurat sett ferdig the mist på Netflix..og ... ikke noe ny sesong.

Hva slags seier begynte du å se på..for så finne ut at det ikke var noe mer?

Og hvem serie er du mest irritert på at de ikke lagde mer av/fortsettelse?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste seriene på Netflix er serier som er avsluttet.

Anonymkode: 914bd...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brent meg mye på dette før.

Nå begynner jeg å se kun serier som er avsluttet eller som har en noenlunde grei avslutning selv om serieskaperne ville gjerne ha flere sesonger.

Unntaksvis ser jeg på serier som ble brått kansellert av ukjente, trolig økonomiske, grunner.

Netflix sin forklaring om at noe må kanselleres for å lage plass til nye produksjoner holder ikke. Man kan fint avslutte først og så begynne på noe nytt. Å hevde at seerne ikke vil avslutte seriene de liker men vil ha nytt innhold hele tiden blir for dumt.

Når det er sagt, så savner jeg mest en verdig avslutning av The OA. Dette er en serie som virkelig falt i smak her. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Jeg er skikkelig skuffet over Netflix, og har mer og mer gått over til andre leverandører nå. Savner The OA, og serien I Am Not Okay with This hadde bra potensial. De leverte ikke med andre sesong av Altered Carbon, og kommer ikke med en 3. sesong. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sense8.

Så sinnsykt bra og fortjente flere sesonger slik som serieskaperne hadde planlagt.

Anonymkode: 624b5...bf8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...