AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg har fått tilbud om opplæring i trading av en jente som har en profil på instagram. Det skal være store muligheter til å tjene mye, raskt. Selv reiser hun hele verden og lever et godt liv. Har fått litt snap av en annen som har fått opplæring der, og de er samlet på et større møte med over 4000 deltakere der 1 firma her i Norge er ledende innen trading nå (mulig jeg bommer litt her nå altså….🫣). Tørr jeg å gå inn på dette? Hva ville dere ha gjort? Anonymkode: b6b44...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Del Skrevet 21. mars 2023 Lukter pyramide lang vei🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 8bbc6...0e3 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 21. mars 2023 #3 Del Skrevet 21. mars 2023 Mest sannsynlig MLM/pyramide greier. Det er ikke tilfeldigvis Daxio?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #4 Del Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått tilbud om opplæring i trading av en jente som har en profil på instagram. Det skal være store muligheter til å tjene mye, raskt. Selv reiser hun hele verden og lever et godt liv. Har fått litt snap av en annen som har fått opplæring de Anonymkode: b6b44...059 Her har du altså klart, å fått 4 ekstreme faresignaler på en gang. Altså av typiske teknikker tvilsomme selgere bruker for å selge ting, på en måte som kun idioter faller for. Men det er mange idioter der ute. Så derfor kan en tjene mye penger på å selge ting på den måten Er det en scam, vi vet ikke, men de selger seg inn på en måte kun idioter faller for, og da er sannsynligheten stor for at det er scam Altså, Jeg har en ferrari, så jeg vet hva jeg gjør, kjøp mitt produkt så kan du også få din egen ferrari..... Det må være tidenes mest idiotiske salgstriks. Hvordan kan du falle for slikt ? Skjerpings.... Fortsetter du slik vil du ende opp som svindel offer, enten denne gangen eller neste. Anonymkode: cb0aa...07d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Del Skrevet 21. mars 2023 Scam. Anonymkode: 5a07e...75a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Del Skrevet 21. mars 2023 Svindel Anonymkode: 7abf5...1c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #7 Del Skrevet 22. mars 2023 Du har fått tilbud, som i at du aktivt har søkt henne opp og bedt om å få opplæring å fått ja? Eller har det bare dumpet ett "særdeles godt tilbud" i innboksen din, med "løfter om rikdom, muligheter til å reise, frihet, økonomisk uavhengighet", hvis du bare investerer en "liten sum" ? Snappen du har fått av noen andre, er det noen du altså har på vennelisten fra før? Noen du har tillit til, eller bare en random influencer (som mest sannsynlig får penger for å spre "dette er såååå trygt") ? Anonymkode: 7c912...21b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Del Skrevet 22. mars 2023 Jeg kan ingenting om dette, og er selvsagt redd for å bli lurt🙈 Det virker som om alle har lykkest med dette, og de tjener godt. Er trading så enkelt som de skal ha det til? Finnest det noen gode plasser på nett hvor jeg kan lære uten at noen lurer meg trill rundt?🫣 Anonymkode: b6b44...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 22. mars 2023 #9 Del Skrevet 22. mars 2023 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg kan ingenting om dette, og er selvsagt redd for å bli lurt🙈 Det virker som om alle har lykkest med dette, og de tjener godt. Er trading så enkelt som de skal ha det til? Finnest det noen gode plasser på nett hvor jeg kan lære uten at noen lurer meg trill rundt?🫣 Anonymkode: b6b44...059 Hvis du med "trading" mener å lure uvitende folk så er det store penger å tjene i verden. Hva er "trading" og hvordan skal du tjene penger på det? Skal du lure andre inn i samme scam? Eller skal du kjøpe og selge aksjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Del Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ingenting om dette, og er selvsagt redd for å bli lurt🙈 Det virker som om alle har lykkest med dette, og de tjener godt. Anonymkode: b6b44...059 Lære hva? Kjøpe billig selg dyrt? Problemet er hvordan finne "billige ting" som folk vil kjøpe dyrt. Letteste måten å gjøre det på er svindel, kjøp/lag et dårlig produkt, f.eks en "trading strategi", og selg den dyrt, med slue slagstriks. Kjøp instagram følgere, kjøp en falsk tidligere "kunde", lei en fin bil og ta noen fine bilder, vær karismatisk og uetisk, lov ting du aldri kan holde og finn idioter som lar seg lure. Profit. Hvis du mener Aksjer f.eks, er det utrolig vanskelig og selv "ekspertene" du leser om i avisa klarer ikke å slå markedet over tid, de har flaks noen ganger og slår det opp med stor skrift, mens når de tar feil er de mer stille.... Det er noen av de i avisa som tjener penger på trading på en måte som ikke krever flaks, med det er hovedsakelig muligheter som kun åpner seg for folk med mye penger f.eks rettede emisjoner som i flyr om du dumper med en gang i sånne case hvor du får enorm rabatt og markedet ikke innser det fort nok pga idiotiske småinvestorer som ikke fikk muligheten du fikk, så kan du forutsigbart over tid gjøre gode trades som noen av de du ser i avisa gjør, men husk det er tapere på motsatt ende, noen få vinnere mange tapere. Produser verdier så vil pengene komme, uten å måtte være uetisk, er mitt råd Anonymkode: cb0aa...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Del Skrevet 22. mars 2023 Det finnes ingen snarvei til rikdom (bortsett fra arv, kanskje). Hadde det vært enkelt og lett å bli rik, hadde alle vært det. Anonymkode: 8bbc6...0e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #12 Del Skrevet 22. mars 2023 du kan jo søke henne opp i skattelistene og se om hun tjener så fantastisk som hun prøver å få det til å virke som Anonymkode: 447b8...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #13 Del Skrevet 23. mars 2023 Var det dette selskapet? https://e24.no/naeringsliv/i/mQVgB4/finanstilsynet-om-pyramide-anklagede-be-maa-vaere-forberedt-paa-aa-tape-alle-pengene Minnet meg om denne tråden, men er vel sikkert flere selskaper som selger seg inn på samme måte Overfor E24 advarer Finanstilsynet mot å bruke Be’s tjenester. – Ofte er det også historier om andre personer som har investert og tjent godt. Husk at om noe høres for godt ut til å være sant, så er det gjerne det, skriver Finanstilsynet i meldingen. Anonymkode: cb0aa...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2023 #14 Del Skrevet 23. mars 2023 STYR UNNA!!! Dette stinker. Anonymkode: e01eb...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå