Gå til innhold

Andre nettsteder enn Finn.no for kjøp og salg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte nylig ett gavekort fra en nettbutikk, men jeg ble faktisk litt overrasket over hvor mange dager som det tok å få solgt dette gavekortet. Trodde det skulle gå ganske kjapt unna, tatt i betraktning av hvor stor nettbutikken som gavekortet kunne brukes er. Med så stort utvalg (og temmelig mange kjøpere hele tiden) så burde det selvfølgelig vært større interesse for å kjøpe gavekort til rabattert pris.

Så jeg tenkte at det kanskje var Finn.no som opplever alt for lite trafikk for tiden? I så fall lurer jeg på om det finnes noen andre nettsteder der ute hvis jeg skal selge ett eller annet i fremtiden. En del sånne "kjøp og salg" grupper på for eksempel krever at jeg har hatt konto på Facebook i minimum en måned / tre måneder eller what ever, før man kan få lov til å poste noe der. Noe som heller ikke går, hvis jeg nylig har opprettet en profil der for å selge ting.  

Anonymkode: 72f0c...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Finn er det beste stedet å selge ting fremdeles. Legger ofte ut samme tingen på to-tre Facebook salgsgrupper også, men det blir sjeldent solgt der. Alltid via Finn kjøperen dukker opp.

Skrevet

Alle vet om Finn, fordi det er Norges største markedsplass. 
Facebook-sidene er ett evig og fullstendig kaos. 

Du vil nok ikke finne andre norske markedsplasser på nett med større trafikk enn på Finn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...