AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Jeg har akkurat rundet 60. De siste tiårene har jeg hatt forholdsvis langt hår, lengde 10 cm nedenfor skuldrene og pannelugg. Hårkvaliteten er bra. Håret er hverken tørt, tynt eller "pistrete". Men jeg er så utrolig lei av denne frisyren. Både fordi jeg har hatt den altfor lenge, og også fordi panneluggen krever sitt siden jeg har virvler som gjør at den vrir seg i alle retninger. Hårfarge mellomblond, ispedd litt grått (ikke mye). Jeg vil ikke ha "kort, gøyal kjerringfrisyre". For det første er det ikke min "stil", og for det andre orker jeg ikke styret med å få kort hår til å ligge riktig (på grunn av virvler). Ser for meg et evig slit med føhning og diverse stylingprodukter. Sånn det er nå, vasker jeg håret og det lufttørker helt av seg selv. Kanskje skulderlangt og oppklippet? Noen tips? Anonymkode: 4daef...94d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Bob omtrent til kjevebenet? Legger luggen seg lettere riktig hvis den er lengre, kanskje like lang som resten? Hvis du har en frisør du synes er flink ville jeg spurt der. Både hårtype og ansiktsform har betydning for hva som blir fint. Jeg tror det blir fint hvis du klipper litt. Helt langt hår synes jeg ofte gjør helhetsinntrykket tyngre, samtidig som jeg forstår at du ikke vil ha helt kort. Anonymkode: 77c0d...837 1
Tvist Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Ville vurdert å gå til en hårstylist. Koster mye, men er verd det av og til.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 Jeg skulle til å foreslå langt hår og pannelugg jeg da, så leste jeg teksten din 😅 Hva med å få sideskill og en ny hårfarge kanskje? Anonymkode: 6e4f5...c2c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 20.53): Bob omtrent til kjevebenet? Legger luggen seg lettere riktig hvis den er lengre, kanskje like lang som resten? Hvis du har en frisør du synes er flink ville jeg spurt der. Både hårtype og ansiktsform har betydning for hva som blir fint. Jeg tror det blir fint hvis du klipper litt. Helt langt hår synes jeg ofte gjør helhetsinntrykket tyngre, samtidig som jeg forstår at du ikke vil ha helt kort. Anonymkode: 77c0d...837 Bob til kjevebenet blir for kort. Håret "vrir seg" dersom det ikke er litt tyngde. ts Anonymkode: 4daef...94d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 21.3.2023 den 20.55): Anonymkode: 03613...47c Takk for gode bilder! Ser for meg at kanskje en variant av bilde nr. 2 kan fungere. Eller en lit lengre variant av bilde nr. 3. ts Anonymkode: 4daef...94d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 Slippe ut panneluggen og klippe håret opp til skuldrene? Det er en lengde som kler de fleste og håret føles lettere enn når det ligger nedpå ryggen. Anonymkode: 63fb1...3d2
AprilLudgate Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 Lugg krever mye, så jeg hadde klippet noe kortere og latt luggen vokse langt nok til at den akkurat går bak ørene. Og så gradert litt bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå