AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #1 Skrevet 21. mars 2023 Samboeren gir ikke beskjed om ting. Det banker bare plutselig på døra og der står kompiser av han. Han inviterer dem bort uten å gi beskjed. Han drar også ut og gjør ting uten å si hvor han drar. Når han skal ut å drikke gir han alltid beskjed i siste liten. Er dette normalt eller er det ikke greit? Jeg gir han alltid beskjed om ting og han vet også at jeg hater å ikke få beskjed. Anonymkode: 36c66...778
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #2 Skrevet 21. mars 2023 Høres ut som en du bor i kollektiv med. Har du flyttet inn i hans leilighet, og han tenker det fortsatt er bare hans kåk? Anonymkode: 34e09...bc6 3
svartkatt Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Hva sier han om saken? Jeg hadde ikke godtatt det. Men kan hende det er en vane vond å vende..
anonym09965 Skrevet 21. mars 2023 #4 Skrevet 21. mars 2023 Vi flyttet inn sammen for 2 år siden. Fant leiligheten sammen. Blir veldig oppgitt når det hele tiden dukker opp kompiser av han uten at jeg vet noen ting.
anonym09965 Skrevet 21. mars 2023 #5 Skrevet 21. mars 2023 Han sier ikke så mye. Prøvd å ta det opp med han flere ganger. Tidligere har han sagt han skal bli flinkere til å gi beskjed, men ingenting har endret seg.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Skrevet 21. mars 2023 Begynn å ta igjen med samme mynt. Når han skal slappe av med TVen inviter venninner over og okkuper stua. Når han tror han skal slappe av en fredag med deg og sex fordi du har sminket deg og stæsjet deg, så si hadet skal ut på byen! Anonymkode: 81073...473 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begynn å ta igjen med samme mynt. Når han skal slappe av med TVen inviter venninner over og okkuper stua. Når han tror han skal slappe av en fredag med deg og sex fordi du har sminket deg og stæsjet deg, så si hadet skal ut på byen! Anonymkode: 81073...473 Hun har jo baby. Kan ikke bare stikke på byn da. Med mindre hun har fått barnevakt, da. Anonymkode: 4f49f...2e0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #8 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samboeren gir ikke beskjed om ting. Det banker bare plutselig på døra og der står kompiser av han. Han inviterer dem bort uten å gi beskjed. Han drar også ut og gjør ting uten å si hvor han drar. Når han skal ut å drikke gir han alltid beskjed i siste liten. Er dette normalt eller er det ikke greit? Jeg gir han alltid beskjed om ting og han vet også at jeg hater å ikke få beskjed. Anonymkode: 36c66...778 Dette bør su ta en samtale med ham om. Si det er viktig for deg med åpen kommunikasjon. Det er jo kanskje ikke alltod det passer for deg med besøk eller at han drar ut på ting. Sørlig dersom dere hadde fått barn sammen ville dette kunne bli nokså problematisk. Så er nok lurt å forebygge dette allerede nå om barn noen gang kunne blitt aktuelt.. Anonymkode: c7908...85e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #9 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun har jo baby. Kan ikke bare stikke på byn da. Med mindre hun har fått barnevakt, da. Anonymkode: 4f49f...2e0 Hvordan vet du det? Står ikke noe om baby i innlegget. Anonymkode: 39a59...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #10 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan vet du det? Står ikke noe om baby i innlegget. Anonymkode: 39a59...8a6 TS skrev to tråder om det samme i går, denne andre litt bedre formulert/mer info - men likner nok til at lett å ikke legge merke til at det er to tråder Anonymkode: c6cec...6c6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #11 Skrevet 22. mars 2023 Felles kalender-app på mobil? Evt. veggkalender på kjøkkenet. Notat-tavle der han kan skrive ned beskjeder? Anonymkode: 3c1a2...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå